Die rechtse lijkt zo op mijn hond en van mijn ouders, die vorig jaar is overleden. Ik wil ze graag verassen met een nieuwe hond, maar ja, nu willen ze niet meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:24 schreef Greys het volgende:Kijk nou! In Rotterdam, nu! Twee pups! Gevonden, nou jaaaaaa, zeg.....
[afbeelding]
Peter en Pan twee broertjes van 4 maanden, hoe ongelooflijk het ook klinkt, zijn gevonden! Twee leuke jonge pups die eigenlijk geen beschrijving nodig hebben en ze de gegeven naam ook eer aan doen. Ze vliegen van hier naar daar. Wat ze wel nodig hebben is een liefdevol tehuis die hun opneemt en niet meer laat weg lopen. Liefst worden ze apart herplaatst, zodat ze ieder voor zich een eigen karkater gaan vormen, want zolang ze samen zijn trekt de een zich aan de ander op. Bonnummers 66152 en 66234.
aangekleed lukt nog wel maar wakker en aanspreekbaar?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Zorg je wel dat je wakker en aanspreekbaar bent? Oh...en aangekleed?![]()
Whehehehequote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef Greys het volgende:
Oh god, let op, Purple wordt nog verslaafd!Goedzo, ben heel trots op je met al dat gesport!
Nu even eten en dan zorgen dat Meneer Greys op een trein gezet wordt richting The Police!
En dan maar hopen dat er geen bijlmoordenaars op station BIJL(...)mer lopen straks...
Tot strakjes!
Oeh, spannend dus. Kan ineens heel snel gaan natuurlijk, ze zal wel een infuus hebben waar ze af en toe es lekker wat wee-opwekkers ingooien.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:04 schreef Greys het volgende:
Hoi Chipsie!
Ing!Ze is vanmorgen om 11 uur ingeleid en nu nog maar 3 cm. ontsluiting en om de 4 minuten weeën. Agossie, dat wordt een latertje!
![]()
Walgelijk he? Dat snap je toch niet? Zijn die mensen dan niet gehecht aan hun beestje? En hoe slaap je 's nachts in vredesnaam met de wetenschap dat je je beestje hebt achtergelaten.quote:Ik zag trouwens dat er in het asiel in Spijkenisse gister nog maar 4 honden zaten en nu ineens vrij veel er bij zeg Vakantieslachtoffers, die vastgebonden stonden o.a. bij een supermarkt en in een park, met een half zakje hondenvoer er naast neergegooid ...
Ikke wel...maar na het eten pas. Vind dat soort toestanden nooit lust-opwekkend.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:21 schreef purplerose het volgende:
Ik ga niet kijkenik ga niet kijken
En kon je tussendoor dan nog ff wat drinken halen ofzo? Want Steef smste net dat het hem onbegonnen werk leekquote:Op donderdag 13 september 2007 18:19 schreef purplerose het volgende:
Ik stond met pearl jam in the park dus ook op het veld in het eerste vak ook nog eens en tegen het hek aan, heul dichtbij dus!Maar de sfeer is idd fijner, intiemer
Greys: anders moet Fe de spullen maar ff bij mij in de kelder pleuren tot zaterdag?
Erm, ik was met 2 vrienden, we stonden er om 13.00 al terwijl het pas om 17.00 begon maarja, je moet wat overhebben voor een goeie spotquote:Op donderdag 13 september 2007 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En kon je tussendoor dan nog ff wat drinken halen ofzo? Want Steef smste net dat het hem onbegonnen werk leekEn wat doe je in godsnaam op dat veld tot het eens begint? Want ze staan daar al op het veld in de Arena sinds 18.30 uur
![]()
Zou top zijn, als het bij jou in de kelder kan Purple!Maar, op de bewuste zaterdag moeten jullie dan even een gil geven of jouw eigen spullen dan ook nog er wel bij passen in Fe's auto om hierheen te rijden, want dan komt er nog meer bij natuurlijk. Maar dat moet je dan even op schoot houden!
Nee hoor, als dat dan niet past, dan kom ik even op en neer om ook mee te rijden
Bedankt! Hele opluchting, schrok me kapot toen ik er achter kwam dat ik er zelf deze zaterdag niet ben!
Idd, beetje beppen met je buurvrouw of man, gezellig beetje aan de bong lurken. Wil nooit meer andersquote:Op donderdag 13 september 2007 18:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja hoor...en als het goed is lopen er ook wel mannetjes tussen door met een Beertender op de rug die het verkopen. En het is gewoon hartstikke leuk hoor, dat wachten. Adrenaline enzo. Beetje kletsen met mede-fans en gewoon lekker mensen kijken. Super!
En bij Purple in de kelder past nog zat, en bij Purple in de kelder past nog zat. En bij Purple in de kelder, bij Purple in de kelder, bij Purple in de kelder past nog zat. Hiep Hoi!
(ja, tis echt een liedje hoor)
Nee, dan wordt het 'En bij Greys in de Smartie past nog zat... en bij Greysssssssss in de Smarrrrrrrrtie past nog zat....... tra la lalaaaaaa'. Nee hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 18:33 schreef purplerose het volgende:
Omg Ing dat ga je volgende week niet zingen he
quote:Op donderdag 13 september 2007 18:38 schreef purplerose het volgende:
owja bedrijfsfeestjeGoh volgens mij he, gaan jullie zwemmen!
quote:
Jij loopt voorop!quote:Op donderdag 13 september 2007 18:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Waar loop ik dan? Oh ja...ik film jullie natuurlijk!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |