Dat is het wel waardquote:Op woensdag 12 september 2007 14:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooooh! Mooi hoor![]()
Superdeluxe gefeliciteerd en je zusje ook natuurlijk! (dat hebben jullie weer mooi voor elkaar gekregen)
Nu nog heel lang geduld hebben.
Ja hoor...stuur maar op.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah een blue point? ik heb nog een grote speelgoed muis over. Mijn Fire wil alleen maar met de roze en paarse wiskat muizen spelen. Dus de grote is over. Kan ik die naar iemand opsturen?
Da's een goeie dag... 11 augustus... dus jij vindt meneertjes van die datum wel lief?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
Okay, okay.
Meneer is geboren op 11 augustus, een nest van 6. 3 katertjes en 3 poesjes.
De kittens mogen begin november naar hun nieuwe huisje, ze zijn dan ontwormd, ontvlooid en geent. Ook krijgen ze een dierenpaspoort.
Ze krijgen 2 kittenpakketjes mee, met een speeltje erin. Dit doen ze omdat je dan kunt kiezen welk voer het beste bevalt, Royal Canin of Topfokker.
De kittens hebben geen stamboom, ze groeien op in de huiskamer, met andere katten, een labrador en 2 jonge kinderen. Ze zijn zeer sociaal.
Vader heeft wel een stamboom, moeder niet. Vandaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel helemaal in Brabant, 2 uur rijden
Seal tabbyquote:Op woensdag 12 september 2007 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah een blue point?
Mwhehehe, die van jou is geen mannetje meerquote:Op woensdag 12 september 2007 16:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Da's een goeie dag... 11 augustus... dus jij vindt meneertjes van die datum wel lief?![]()
Dus ik een naamgenoot van jou en jij een verjaardagsgenootje van mijn nageslacht
Hijis echt leuk. Wat een mazzel.
Volgens mij zijn we rond nu qua rijders maar zou je misschien op de "als er wat fout wat gaat" lijst als bv een rijder niet kan onverhoopt?quote:Op woensdag 12 september 2007 16:24 schreef Natha-- het volgende:
Is er nog vervoer nodig vanuit N-H op de 22e? *meldt* (p.s. in principe weet ik LadyWRB ook te vinden)
Ben je nieuw hier ofzo? Foto'squote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Greys het volgende:
En mrSPLIFFY, onwijs bedankt voor je spullen!!! Heb ze net opgehaald!![]()
![]()
En hij was het niet vergeten!
Ik had het niet over de kattemeneer hierquote:Op woensdag 12 september 2007 17:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Seal tabby
[..]
Mwhehehe, die van jou is geen mannetje meer
Jaaa, ik had het bij meerdere adressen al. Meerdere mensen, daarna ik en *knip* eerste keus. Ik breng mn verhaaltje vast leuk ofzo
Al iets van Puckzzz gehoord?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb Popples en Puckzzz gePM'd met de planning. Dat is op vrijdag 21 september aanstaande:
13.30u Panningen
14.30u Veghel
Dus even afwachten of dat akkoord is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |