Mail Mirage daar dan even overquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:21 schreef Fe2O3 het volgende:
Ik ga meten morgen ^^
De bench in Spijk kan ik elk moment ophalen, is min of meer om de hoek. Misschien handig als ik die v/d week op haal en die bij Purple gestald kan tot de 22e?
Trusten Nok!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:36 schreef nokwanda het volgende:
Ben net terug van werk. Ga zo weer naar bed. tot morgen allemaal
@Greys....ik ga die PM nog beantwoorden, deze week
LOL!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
Hahaha Splif, of je moet per ongeluk met het openbaar vervoer gaan dan morgen?
En we zitten straks allemaal te bibberen van de afkickverschijnselen ja, denk ik
Danku!quote:
Ik kom net uit school.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Danku!
Ojaaaaa, iedereen al naar bed!
Dankjequote:Op woensdag 12 september 2007 00:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik kom net uit school.
Ik zag dat mijn laptop nog aanstond dus ik dacht "Ik werp nog even een blik in F&F "![]()
Ik duik ook zo mijn bedje in, zal morgen wel weer lastig opstaan zijn![]()
Jullie gaan fantastisch met de actie mensen![]()
had gister een bagger dag dus let ermaar niet op. een nieuwe frisse dagquote:
Zekerquote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef Popples het volgende:
[..]
had gister een bagger dag dus let ermaar niet op. een nieuwe frisse dag![]()
ik las dat slaapzakken ook welkom waren?
dan ga ik morgen even op zolder kijken dan hebben we als er goed is nog 4 liggen die niks doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ZekerDekens, handdoeken, slaapzakken, beddegoed
Puik! We hebben echt al meer spullen en geld dan ik gedacht hadquote:Op woensdag 12 september 2007 11:19 schreef Popples het volgende:
[..]
dan ga ik morgen even op zolder kijken dan hebben we als er goed is nog 4 liggen die niks doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |