Hij heet geen Joel.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gefeli
Gelukkig is er ook nog zoiets als PM![]()
neeeeee, tuurlijk niet. Daar ga jij alleen je kat naar vernoemenquote:
En naar wie moet die dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Is idd wel handig om ff een bestandje te maken met alle tel.nrs. van de rijders en opslagpunten![]()
Uiteraard!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:32 schreef Greys het volgende:
En foto's! Purple, neem je foto's van de steeds voller wordende auto?
HAHAHAAAAAAAAAAAAAA dat hoorde ik dus ook netquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Nu op Ned. 1 De wereld draait door.
leuk item voor Greys
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:04 schreef purplerose het volgende:
Uhuh!![]()
Ik zal zelfs wel stukje filmen hoe we onderweg zitten te kibbelen over de knopjes en welke muziek we gaan draaien (al gaat dat pearl jam worden ofcourse![]()
)
Kijk! Das nou liev!quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb achter de schermen al een goed woordje voor je gedaan
En de freaknacht is vannacht op 3fmquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:34 schreef Greys het volgende:
Op tijd naar bed he, Purple!
Natuurlijk. Rooibos of verschillende kruiden. Er is volop theekeus. Met water uit mijn geweldige turqoise fluitketelquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:34 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kijk! Das nou liev!
Heb begrepen van Fe dat je koffie hebt maarre heb je ook thee want ik lust geen koffie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |