Die vriend is nu een paar dagen weg. Als hij terug is zal ik eens aan hem vragen hoe het zat.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:04 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht interessant. Kun je dat eens navragen?
Graag. Het wordt ook tijd dat hij zijn rechten leert.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:06 schreef Gewas het volgende:
[..]
Die vriend is nu een paar dagen weg. Als hij terug is zal ik eens aan hem vragen hoe het zat.
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef Gewas het volgende:
[..]
Een schadevergoeding? Ik ken de politie zo langzamerhand wel en daar krijg je echt geen schadevergoeding voor. Het is trouwens al een paar jaar geleden. Als het waar is wat jij zegt, dat een Nederlands vlaggetje dragen niet verboden is, dan zal die agent gewoon liegen en zeggen dat hij mijn vriend niet heeft aangehouden.
Oh, jij gaat maar door met je filmpje?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:50 schreef M42 het volgende:
Nog 1 keer om het af te leren http://www.youtube.com/watch?v=KL88sOFf-OU![]()
Ja, nou en?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:31 schreef ballieking het volgende:
hondenrassen mag je wel dicrimineren.
Kankerop, ik heb het nog nooit gezien, kanker maar op naar en ander land dan. Tijd om de Anti Marroko shirts te laten maken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:27 schreef BunnyRabbit het volgende:
Marrokanen met Fock NL of Fock Nederland stickers op hun tas![]()
Als het hier zo slecht is,flikker dan op naar een ander/eigen land
Zo dat moest ik ff kwijt
Even je post recapituleren:quote:Op donderdag 13 september 2007 08:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Kankerop, ik heb het nog nooit gezien, kanker maar op naar en ander land dan. Tijd om de Anti Marroko shirts te laten maken.
....als je dan toch een chromosoom teveel hebt, zorg er dan tenminste nog voor dat het niet zo opvalt.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Kankerop, ik heb het nog nooit gezien, kanker maar op naar en ander land dan. Tijd om de Anti Marroko shirts te laten maken.
Users zoals jij zorgen ervoor dat de linker flank op fok! een stok heeft om mee te slaan. Ga je schamen! Of ben je soms een (extreem) linkse user in schaapskleren?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik zal het jou niet nadragen.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Users zoals jij zorgen ervoor dat de linker flank op de fok! een stok heeft om mee te slaan. Ga je schamen! Of ben je soms een (extreem) linkse user in schaapskleren?![]()
We gaan toch niet de Nederlandse rechtsstaat omvormen om de Sharia in te voeren? Dat lijkt me onacceptabel dhimmi-gedrag.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:23 schreef Tuvai.net het volgende:
Kutvolk. Wat stoer lopen te kotsen op Nederland, haar normen, waarden en samenleving, maar wel gebruik maken van westerse faciliteiten en hun handje openhouden als ze een uitkering of studiefinanciering kunnen ontvangen. Voor zulke figuren mogen ze wat mij betreft de sharia wel invoeren. Bokito-gedrag? Handje d'r af.
Ik had meer iets uitzonderlijks in gedachten, per persoon. Je wilt zo per sé een anti-Westen moslimpje met een grote bek zijn? Dan moet je 'm ook meteen maar goed wezen, Sharia incluis. Dat zou dergelijke figuren goed doen. Nee, ook op dat gebied klampen ze zich toch weer lekker vast aan het softe, Nederlandse rechtssysteem.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
We gaan toch niet de Nederlandse rechtsstaat omvormen om de Sharia in te voeren? Dat lijkt me onacceptabel dhimmi-gedrag.
Dus je bent er ook voor om concentratiekampen in te richten voor opgepakte nazi's?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:29 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik had meer iets uitzonderlijks in gedachten, per persoon. Je wilt zo per sé een anti-Westen moslimpje met een grote bek zijn? Dan moet je 'm ook meteen maar goed wezen, Sharia incluis. Dat zou dergelijke figuren goed doen. Nee, ook op dat gebied klampen ze zich toch weer lekker vast aan het softe, Nederlandse rechtssysteem.
Alsof er nu volledige rechtsgelijkheid is.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dus je bent er ook voor om concentratiekampen in te richten voor opgepakte nazi's?
Rechtsongelijkheid staat echt haaks op de westerse juridische verworvenheden. Wilders zal wel kamervragen over jou gaan stellen.![]()
Voorbeeld dat moslims anders worden behandeld in de rechtsstaat dan niet-moslims, graag.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Alsof er nu volledige rechtsgelijkheid is.D'r worden constant uitzonderingen gemaakt, vooral voor moslims en ook vrij regelmatige voor christenen.
Hebben we het nog steeds over dat incident van twee jaar geleden?quote:Hoezo scheiding moskee kerk en staat? Moet je eens kijken hoe scholen reageren als Nederlandse leerlingen met een Nederlands vlaggetje op hun schooltas genaaid rondlopen. Dan is het meteen racistisch, zitten d'r meteen extreemrechtse bedoelingen achter en volgen d'r een hoop consequenties.
Wat dacht je? Over die duyvisreclame is ook door Afrikanen geklaagd.quote:Ik zag gisteravond trouwens weer die reclame op TV, waarin een jongen allemaal vrouwen in hun kont zat te knijpen. Op het einde van het spotje stond "Maak de Italiaan in je los!". Zoiets is in feite 'hartstikke aanstootgevend' voor Italianen. Waarom hoor je daar geen Italiaan over zeiken? Moet je eens kijken als in elk land ter wereld dan maar ook een spotprentje over moslims in de krant komt, dan staat heel de moslimwereld op z'n kop.
En de racistische "Ali B reclame" dan? Dat moet wel kunnen?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Voorbeeld dat moslims anders worden behandeld in de rechtsstaat dan niet-moslims, graag.
[..]
Hebben we het nog steeds over dat incident van twee jaar geleden?
En welke "consequenties" volgen er dan precies?
[..]
Wat dacht je? Over die duyvisreclame is ook door Afrikanen geklaagd.
Nederlanders zijn geen ras.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:50 schreef LENUS het volgende:
[..]
En de racistische "Ali B reclame" dan? Dat moet wel kunnen?![]()
Het woord racist (rassiess) is nogal gedevalueerd in de laatste jaren. Ik denk dat "racistische reclame" voor Hollanders de lading prima dekt. Of hebben de ongeletterde cultuurverrijkers het alleenrecht op het gebruik van dit woord?quote:Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nederlanders zijn geen ras.
En ook daar hebben genoeg mensen over geklaagd.
Staan er steden in brand om Gregorius Nekschot en GeenStijl?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:00 schreef LENUS het volgende:
[..]
Het woord racist (rassiess) is nogal gedevalueerd in de laatste jaren. Ik denk dat "racistische reclame" voor Hollanders de lading prima dekt. Of hebben de ongeletterde cultuurverrijkers het alleenrecht op het gebruik van dit woord?
Geklaagd? Maar welke steden stonden er dan in brand en hoeveel miljoen schade is er aangebracht? Volgens "moslimbegrippen" was er voldoende aanleiding voor. O, wij hebben wel zelfspot? Wij kunnen wel rationeel nadenken? Wij hebben wel een schild tegen kritiek en beledigingen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nederlanders zijn geen ras.
En ook daar hebben genoeg mensen over geklaagd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |