uiteraard eerst nadat hij zn dertig matties heeft opgetrommeld, want hij mocht eens in de gaten krijgen dat hij niet met wapengekletter zn gelijk dr in kan rammenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:54 schreef Pragmatisch het volgende:
ik fok nederland ook weetje en als je daar probleme mee heb kom je naar mij toe snap je?
Als je moeder word doodgeschoten en je weet wie het gedaan heeft ga je ook geen actie ondernemen?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Even je post recapituleren:
1. Ik heb het nog nooit gezien
2. Maar ik ga wel actie ondernemen
Oké.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
....als je dan toch een chromosoom teveel hebt, zorg er dan tenminste nog voor dat het niet zo opvalt.
Nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:19 schreef LENUS het volgende:
[..]
Users zoals jij zorgen ervoor dat de linker flank op fok! een stok heeft om mee te slaan. Ga je schamen! Of ben je soms een (extreem) linkse user in schaapskleren?![]()
Sukkelaars zoals jij die maar blijven ontkennen dat Marokkanen gewoon voor overlast zorgen.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Tenzij je daar een bron bij hebt, geloof ik je vriend niet. Er is namelijk geen enkele wet of verordening tegen het dragen van een Nederlands vlaggetje,
Met gevaar voor eigen levenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb een shirt besteld met daarop:
NIET-MOSLIM
![]()
Niks mis mee.![]()
Ik ben de vader van SH. Ik post dit even van zijn account. Hij is enkele minuten geleden om 't leven gebracht door enkele "Nederlanders".quote:
Hé verrek, en hij leek nog wel zo op Blackadder!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ben de vader van SH. Ik post dit even van zijn account. Hij is enkele minuten geleden om 't leven gebracht door enkele "Nederlanders".
Hij zal in besloten kring begraven worden.
Dit is zo'n beetje de terugkerende conclusie die je kunt trekken na een discussie met Floripas, Du-ke en SCHquote:Op donderdag 13 september 2007 19:23 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Sukkelaars zoals jij die maar blijven ontkennen dat Marokkanen gewoon voor overlast zorgen.
Steek je kop maar in het zand. Jij komt er wel!
WTF is dit voor vergelijking?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als je moeder word doodgeschoten en je weet wie het gedaan heeft ga je ook geen actie ondernemen?
Lees jij niet even een topic door voor je post? Heb jij de attentiespanne van een goudvlinder?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:29 schreef -Muse- het volgende:
Een Nederlandse sticker op je tas is verboden
Oh, ben je nog steeds bezig met dat puberale clipje?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
"Het zijn die kankernederlanders die zeggen tegen mij wat ik moet doen, ik geef die meisje een zoen en daarna ga ik haar verlaten kankahslet, ik hoef niet met je te praten want ik ga je doodmaken ik ga je kraken met me freestyle, de lifestyle dit is wat je moet horen click click click boem boem in je kankeroren, steeds word ik slanker en dan iets over dat word je mac"
http://nl.youtube.com/watch?v=tWJFgGpy7uY
Wie probeert hier wangedrag goed te praten?quote:Op donderdag 13 september 2007 18:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden. Deze apen met hun niet zo vriendelijke teksten jegens Nederlanders, of al die mensen die dit überuitschot een hand boven het hoofd proberen te houden en al hun wangedrag goed proberen te praten.
Waar ontken ik dat dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:23 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Sukkelaars zoals jij die maar blijven ontkennen dat Marokkanen gewoon voor overlast zorgen.
Steek je kop maar in het zand. Jij komt er wel!
Heeft het vanochtend dom-gif geregend of zo? Kun jij ook eens quoten waar ik zaken goedpraat?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:24 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje de terugkerende conclusie die je kunt trekken na een discussie met Floripas, Du-ke en SCH
Niet héél links Nederland.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Maar Linkse Nederlanders ontkennen het gewoon.
Ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat er problemen bestaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:26 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel opvallend dat je toch vaak verhalen leest en hoort van "normale" Marokkanen en dat die ook allemaal toegeven dat er problemen zijn (anders kan je nooit spreken van last van een reputatie door "collegamarokkanen") Maar Linkse Nederlanders ontkennen het gewoon.
Apart.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |