Krijg je wel onwijs toffe vlekken op je scherm. En je vinger schrijft niet zo lekker als een stylus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:53 schreef souvenir het volgende:
gebruik gewoon je vinger
ah, kijk,quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:49 schreef j0rrit het volgende:
http://www.gpsplaza.nl
Die hebben voor sommige modellen 3 voor ¤10,-.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Nitros het volgende:
30 euro is best veel geld vind ik dat is een half computerspelletje waar je toch een paar maanden zoet mee kunt zijn
geen verzending? da's handigquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ah, kijk,
gelijk maar besteld.
1 voor 6 eiro, maar wel een multifunctionele, geen verzending, prettig!
een wat?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:26 schreef PiRANiA het volgende:
ik wil gewoon een stylus kado geven
waarom vraag je het dan als je geen antwoord wilt ?quote:Op woensdag 12 september 2007 07:50 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee.
Anders vroeg ik het niet.
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:25 schreef PeZu het volgende:
gewoon een pda gaan bekijken bij zo'n shop, en per ongeluk het pennetje vast blijven houden, werkt altijd_!
Geef dan ook gewoon antwoordquote:Op woensdag 12 september 2007 07:52 schreef thedude0 het volgende:
[..]
waarom vraag je het dan als je geen antwoord wilt ?
Ben jij hoofdredacteur van de vrekkenkrant ofzo?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:25 schreef PeZu het volgende:
gewoon een pda gaan bekijken bij zo'n shop, en per ongeluk het pennetje vast blijven houden, werkt altijd_!
in tegendeel zelfs maar tien euro betalen voor iets met een kostprijs van 2 cent daar begin ik never nooit niet aanquote:Op donderdag 13 september 2007 10:21 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ben jij hoofdredacteur van de vrekkenkrant ofzo?![]()
Ik kan er ook 1/3 van mijn benzine tank mee vullenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:25 schreef Nitros het volgende:
30 euro is best veel geld vind ik dat is een half computerspelletje waar je toch een paar maanden zoet mee kunt zijn
patser...quote:Op donderdag 13 september 2007 14:41 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik kan er ook 1/3 van mijn benzine tank mee vullen![]()
![]()
Zit wat in, maar het is nu eenmaal de verkoopwaarde. Jatten is dat weer zo zielig.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
in tegendeel zelfs maar tien euro betalen voor iets met een kostprijs van 2 cent daar begin ik never nooit niet aan_!
niks jatten, gewoon vergeten terug te gevenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef LENUS het volgende:
[..]
Zit wat in, maar het is nu eenmaal de verkoopwaarde. Jatten is dat weer zo zielig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |