Twee stuks zeker?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn zusje heeft ze zelfs nog groter![]()
Dat komt omdat die mug er waarschijnlijk al een aantal weken zit en al 2 weken op jouw bloed leeft waardoor die nu 4 keer zo groot is dan normaal.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
groter ofzo?. Als ik tegenwoordig een muggenbult heb zijn ze gigantisch.
. Twee centimeter gewoon, hè. Mijn zusje heeft ze zelfs nog groter
![]()
Nee hoor, heb geen kleine gehadquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:04 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Dat komt omdat die mug er waarschijnlijk al een aantal weken zit en al 2 weken op jouw bloed leeft waardoor die nu 4 keer zo groot is dan normaal.![]()
Nee dit topic had niet de titel "Met welk beroep hou je je liggend staand"quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:08 schreef --- het volgende:
hoer
Eerst gingen het over grotere muggen , toen over een hoer, en nu over iemand met een infectie die sterft?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan heb je een infectie droplul. Gewoon naar de huisarts en dan verhelpt-ie 't in een paar seconden. Kan ook vanzelf overgaan maar er is een kans dat het afsterft en dan heb je een gat in je arm/been/waar-t-ook-zit. Of dat ene spul als een deel dood is (gangraan? ganraan?) verspreidt zich en je sterft.![]()
Echt hèquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:17 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Eerst gingen het over grotere muggen , toen over een hoer, en nu over iemand met een infectie die sterft?
Het moet niet gekker worden.
quote:
Wat onaardig!quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef SlimShady het volgende:
die mug probeert je ziel uit je lichaam te slurpen!
Tjonge daar zou ik een dozijn Tijgermuggen naartoe sturenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:38 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
De brutale snuiters dat het ook zijn he
ze heeft helemaal geen zielquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:22 schreef SlimShady het volgende:
die mug probeert je ziel uit je lichaam te slurpen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |