Dat is inderdaad erg zielig.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:22 schreef McKillem het volgende:
Ik heb (had) een draadloze deurbel,
quote:
Dat dacht die halal-palletstapelaar dus ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:25 schreef McKillem het volgende:
[..]
Erg handig in zo'n woning waar je toch niet lang blijft wonen en waar je dus niet een deurbel voor wil installeren.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Dat dacht die halal-palletstapelaar dus ook.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef SpecialK het volgende:
Ik heb der ook een. Soms gaatie uit zichzelf wel eens af en speeltie een compleet ander deuntje dan wat ik had ingesteld.
Zonder ontvanger kun je er toch niks mee of wel danquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een te overwegen oplossing.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:28 schreef MouzurX het volgende:
gewoon ervoor zorgen dat wanneer ze het ding eraf halen ze een mes in hun buik krijgen ofzo dmv een of ander schiet mechanisme![]()
Maar nu heeft ie dus alleen dat drukknopding. Dus niet de bel zelf. Hij is dus nog dom ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:27 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:29 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Zonder ontvanger kun je er toch niks mee of wel dan![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:32 schreef paaskannekoekje het volgende:
misschien is hij gewoon naar beneden gevallen omdat je hem niet goed vast hebt beplakt.. en toen door de gemeentelijke afvalstoffendienst meegenomen.
of misschien heb je gedroomd dat je er 1 had aangeschaft..
heb je daar al eens bij stil gestaan !
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:33 schreef Herald het volgende:
ze jatten dat ding om te proberen van een afstandje bij mensen aan te bellen, hartstikke leuk
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:35 schreef Bepsie het volgende:
Het voordeel van een deurbel met draad is dan weer dat ie niet zo snel gejat word.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:29 schreef snellejelle het volgende:
Ik moest kloppen want de bel is er niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |