Inderdaad, dit is een volkomen normale handelwijze. Alle beschuldigingen van klassejustitie zijn in dit geval dus volkomen onterecht.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo als mensen voor het eerst zo'n overtreding begaan?
Zoals Guusje ter Dorst bedoel je?quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef nostra het volgende:
als ze nou bezopen was
Ja!! Met 50 door de 30 kmh zonequote:Op dinsdag 11 september 2007 20:22 schreef OldJeller het volgende:
Ach jankerd, ga toch fietsen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja!! Met 50 door de 30 kmh zone
Ik weet nog dat ik mn record brak, adrenaline opgepompt, en ik was nogal een recordhouder op school
Dus sprintje trekken over het fietspad met nog zo'n gozer, dus hij gaat 45!??!!WACHT MAAR!
Ik trappen voor mn leven, voor alles, zo zag je mn teller stijgen naar 56,6 Kmh op een mountainbike met 4 bar bandjes, een stukje terug met rond de 52 reed ik keihard langs een agent bij een politiebusje, ik keek achterom, nou die stond met een bek wijd open!
Goeie ouwe tijd
61 km/uquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:11 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ja!! Met 50 door de 30 kmh zone
Ik weet nog dat ik mn record brak, adrenaline opgepompt, en ik was nogal een recordhouder op school
Dus sprintje trekken over het fietspad met nog zo'n gozer, dus hij gaat 45!??!!WACHT MAAR!
Ik trappen voor mn leven, voor alles, zo zag je mn teller stijgen naar 56,6 Kmh op een mountainbike met 4 bar bandjes, een stukje terug met rond de 52 reed ik keihard langs een agent bij een politiebusje, ik keek achterom, nou die stond met een bek wijd open!
Goeie ouwe tijd
Mijn idee.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo als mensen voor het eerst zo'n overtreding begaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |