Je wenst mensen dood omdat je niet van hun muziek houdt. Is triest.quote:
Petty Brard moet anders wel dood.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je wenst mensen dood omdat je niet van hun muziek houdt. Is triest.
Ik vind het ook niet mooi maar hij hoeft toch niet dood. En ik hoor het toch nooit, want ik luister geen pauperradio. Zou je ook niet moeten doen..
Dood moeten zequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi maar hij hoeft toch niet dood. En ik hoor het toch nooit, want ik luister geen pauperradio. Zou je ook niet moeten doen..
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:57 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat ligt toch net even andersquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:47 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Ik ben het met Ascendancy eens
Je hoeft niet naar de muziek te luisteren hoor TS
Ohja? Heb je een pistool tegen je slaap als je er niet gespitst naar luistert?quote:
Jah maar dat is toch wel even iets anders he. Die leden van maroon5 zijn mensen, bij patty brard betwijfel ik dat...quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:58 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Petty Brard moet anders wel dood.
Neen, maar de radio staat de hele dag op 538quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:23 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ohja? Heb je een pistool tegen je slaap als je er niet gespitst naar luistert?
Dan zet je hem uit ? ;')quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Neen, maar de radio staat de hele dag op 538
merk tquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:29 schreef Biogarde het volgende:
Opgeschoonseld.
quote:
Jah en? Als ik van metal houd mag ik niets anders luisteren?quote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Andyy het volgende:
ook echt mensen met een heartagram en Chimaira avatar die opkomen voor die band heh ?
van mij mag je, het viel me gewoon opquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:31 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jah en? Als ik van metal houd mag ik niets anders luisteren?
Niet dat ik maroon5 luister hoor, maar je mag jezelf best wat verruimen.
Luister jij dan alleen metal ofzoquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:33 schreef Andyy het volgende:
[..]
van mij mag je, het viel me gewoon op
nee ook grunge en punkquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Luister jij dan alleen metal ofzo![]()
Ik mag de band nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 22:12 schreef Andyy het volgende:
ook echt mensen met een heartagram en Chimaira avatar die opkomen voor die band heh ?
Metallica ophemelen gaat me dan weer te ver. Ze zijn zeker niet de beste binnen de metal en ik word scheitziek van al die mensen die thrash-metal bands meteen een flauw aftreksel van metallica noemenquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:28 schreef Rnej het volgende:
http://youtube.com/watch?v=99VuyTXtUGg
DIT is pas muziek
maroon5 is voor wijven en homos
leuk dat je uit de kast komt op internetquote:Op zondag 16 september 2007 14:34 schreef Huppelei het volgende:
* Huppelei zet Wake up Call van Maroon 5 op
Ja, gezellig hè!quote:Op zondag 16 september 2007 16:20 schreef Rnej het volgende:
[..]
leuk dat je uit de kast komt op internet![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:04 schreef P8 het volgende:
ze heten maroon5, omdat het 5 morons zijn.
Ik zat meer te denken aan dit soort muziek!quote:Op zondag 16 september 2007 16:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
doe t dan met k3 ofzo, das nog enigszins goeie muziek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |