Omdat jij je cookies iedere dag delete zijn de meeste gasten leden?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:42 schreef Ascendancy het volgende:
Ik verwijder mijn cookies bijna iedere dag en vergeet vaak in te loggen. Dus de meeste gasten zijn wel gewoon leden...
Dat is opzich best een oké ideequote:Op dinsdag 11 september 2007 17:35 schreef vdvorst het volgende:
Als je kijkt, zijn er gemiddeld zo'n 700 leden, en 2500 gasten online.
En de servers van Fok! zijn vaak overbelast.
Waarom dan er niet voor zorgen, dat je alleen in het forum kunt, als je geregistreerd bent?
Dat zou betekenen dat zeker 2/3e van de mensen niet meer online zijn, omdat er toch niks te zien is!
Klacht: gasten die de server traag maken!
Omdat anderen dat misschien ook wel doen, slimboquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:47 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Omdat jij je cookies iedere dag delete zijn de meeste gasten leden?![]()
Misschien een beetje kort door de bocht, maar wat ik bedoel is dat veel mensen pas inloggen als ze reageren...quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:47 schreef MacKniver het volgende:
[..]
Omdat jij je cookies iedere dag delete zijn de meeste gasten leden?![]()
PC van papa en mama zeker?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:42 schreef Ascendancy het volgende:
Ik verwijder mijn cookies bijna iedere dag en vergeet vaak in te loggen. Dus de meeste gasten zijn wel gewoon leden...
Onzin!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Misschien een beetje kort door de bocht, maar wat ik bedoel is dat veel mensen pas inloggen als ze reageren...
En dan weer cookies verwijderen zeker?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Misschien een beetje kort door de bocht, maar wat ik bedoel is dat veel mensen pas inloggen als ze reageren...
precies!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Onzin!
Als mensen niet inloggen kunnen ze ook niet in KPD komen.
Dan komen er dus dagelijk een paar duizend nieuwe leden (+database queries) bij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:35 schreef vdvorst het volgende:
Als je kijkt, zijn er gemiddeld zo'n 700 leden, en 2500 gasten online.
En de servers van Fok! zijn vaak overbelast.
Waarom dan er niet voor zorgen, dat je alleen in het forum kunt, als je geregistreerd bent?
Dat zou betekenen dat zeker 2/3e van de mensen niet meer online zijn, omdat er toch niks te zien is!
Klacht: gasten die de server traag maken!
Allochtonen komen niet op FOK vuile stinkneusquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:16 schreef afcajos het volgende:
beter plan: alle allochtonen bannen van fok!
We kunnen bij jou beginnen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:11 schreef Arthur.Spooner het volgende:
of! of! of!! Gewoon heel Fokforum wegdoen !!!! :ED:D_O !:!
Wat een scherpe, onvoorspelbare opmerking!!quote:
Hoe zou dat komenquote:
goede quotequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:22 schreef Bepsie het volgende:
[quote]Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
We kunnen bij jou beginnen.
[/quote']![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:25 schreef thedude0 het volgende:
mensen die niet kunnen quoten
mensen die andere mensen een kankerdebiel noemen
dit topic
Wat een onvoorspelbare reactie vanaf jou zijde.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:20 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[..]
Wat een scherpe, onvoorspelbare opmerking!!![]()
![]()
!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thedude0quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:25 schreef thedude0 het volgende:
mensen die niet kunnen quoten
mensen die andere mensen een kankerdebiel noemen
dit topic
nee die zijn rond deze tijd aan het koken of als ze al gekookt hebben aan het afwassen! zoals het hoortquote:
doodsverwensing! ban!quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kpd wegdoen
of je moet beter lezenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef Demon_Hunter het volgende:
Kpd wegdoen
Er zijn idd wel 16-jarigen met een eigen pc, maar jij kennelijk nietquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet alle 16-jarigen zijn hetzelfde![]()
Waarom delete je dan je cookies? Vast niet om de 20kb ruimte die ze innemenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:05 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Niet alle 16-jarigen zijn hetzelfde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |