Soms zijn de lays ook wel lekker jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:30 schreef andre347 het volgende:
De Super waar ik altijd kom heeft beide soortenHuismerk en Croky. En anders neem je toch Lays
Ja. Een treinquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:41 schreef GangstaThug het volgende:
chips....kan je iets ongezonder bedenken?
Een pot?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:40 schreef OmeCorn het volgende:
Croky is zulke flauwe chips.Daar moet je altijd een pot zout bijgooien wil dat nog smaken...
Friesland...quote:
Ook maar eens proberenquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:47 schreef kikoooooo het volgende:
De nieuwe lays pickles is echt geweldig
Verkoopt geen coca cola meer..quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:30 schreef Tyler..Durden het volgende:
Albert.
Die naturel vind ik anders niet te kanenquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:21 schreef Lyzio het volgende:
Croky paprika is zooooooveel beter dan die Lays paprika. Bolognese is echter troep, ongeacht het merk.
Daar had ik 't dan ook niet overquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die naturel vind ik anders niet te kanen
Mensen die hun eigen woonplaats niet in hun profiel durven zetten, maar wel zeiken op dat van anderenquote:
Sinds wanneer is Friesland een woonplaats?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Mensen die hun eigen woonplaats niet in hun profiel durven zetten, maar wel zeiken op dat van anderen
Het zit diep he?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verkoopt geen coca cola meer..
egnie!!!quote:Op donderdag 13 september 2007 10:20 schreef FredvZ het volgende:
Die Bolognese van Croky is helemaal niet lekker. Bolognese van Lays
helaasquote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Misschien ander vak? Waarschijnlijk lager zodat ie minder voor het grijpen ligt en de eigen huismerk te boosten.
Je weet heel goed wat ik bedoel of moet ik het soms ook nog gaan uitleggenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Friesland een woonplaats?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |