Niks, alleen het verwijfde gedragquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Hephaistos. het volgende:
En wat precies is er zo verschrikkelijk aan homo's?
Ze bestaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Hephaistos. het volgende:
En wat precies is er zo verschrikkelijk aan homo's?
Je raakt sexueel opgewonden van 'm ???quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
We hebben dus een fucking irritante maatschappij leraar. Hij praat supersloom en super zwoel, zit met izijn benen alsof die een rokje aanheeft en doet alsof hij een dildo in ze reet heeft.
Kan me zo oprichten aan die gast
Alleen op vrijdag.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:57 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Jaloers dat ze meer vriendinnen hebben dan jij
Oh, dus JIJ bent de homo!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:55 schreef LekkerWijf het volgende:
Niks, alleen het verwijfde gedragen dan kom je weer bij die kutwijven uit.
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:54 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
nee niet aan homo's, dat boeit me echt niet, maar die gast legt het er zó dik bovenop, bovendien beweert hij nog hetero te zijn ook.. Whatever!
Een woord zelfs:quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:07 schreef LekkerWijf het volgende:
Toch knap van je, dat je dat uit een regel kan halen.![]()
Smilies hebben geen betekenis.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een woord zelfs:
"kutwijven"
Homo!quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:09 schreef DennisMoore het volgende:
vele kleuren in de regenboog
ik zeg ook altijd kutwijf op z'n amsterdams! maakt mij dat dan homo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een woord zelfs:
"kutwijven"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |