Was weggegaan als het allemaal te minnetjes is naar je mening. Niemand die je zal missen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:51 schreef floris.exe het volgende:
Beste medegebruikers,
Ik neem per vandaag afscheid van Fok!. Ik wil iedereen bedanken voor de mooie tijd, maar het is nu toch echt leuk geweest.
Het ga jullie goed!
Floris.exe
Houd je bekquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:27 schreef Nemain het volgende:
Misschien zijn mensen het gewoon moe dat anderen altijd overal zo alledonders over zeuren.
(en dit is slechts mild-sarcastisch bedoeld.)
Maar in het echte leven durven ze te zeggen: "hou op met dat gemauw", dat is namelijk niet netjes én je wilt graag dat als jij eens iets hebt, dat er dan ook mensen naar je luisteren.
Op internet is alles lekker anoniem, en dan kunnen mensen gewoon vanalles spuien zonder bang te zijn dat ze en plein public onderuit gaan omdat ze de algemeen aanvaard(d?)e normen niet in acht houden.
Dat is wel degelijk mogelijk. Je moet er alleen moeite voor doen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:26 schreef unox_worst het volgende:
En in KLB verwacht je wel een fatsoenlijke discussie?![]()
Het is mij niet te minnetjes. Het hoeft echt allemaal niet serieus hoor. Maar àls er dan eens een serieuze discussie gaande is, dan moet die ook goed worden gevoerd. Tenminste, dat is mijn mening. Als anderen dat niet willen, even goede vrienden, maar dan heb ik hier weinig te zoeken, vrees ik.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:31 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Was weggegaan als het allemaal te minnetjes is naar je mening. Niemand die je zal missen.
Met je semi-intellectuele geouwehoer![]()
Het is ook niet mijn bedoeling om in deze topic een discussie te starten hoorquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:26 schreef unox_worst het volgende:
Dat is inderdaad ook reteirritant aan het wordenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:37 schreef LekkerWijf het volgende:
Ik dacht dat dit over die kankerserver van Fok ging.![]()
Dat kan ik begrijpen, maar waarom mengen die betreffende personen zich dan wel in dergelijke discussies? Zo komen, plempen een mening neer die ze verkondigen als een feit en that's it. Dat is zeer frustrerend en dat vind ik niet leuk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:40 schreef katerwater het volgende:
Tja, Floris, het is dan ook een openbaar forum. Je moet niet verwachten dat de nuchtere 9to5 werkende hollander zo even intellectueel gaat doen, terwijl hij na zn werk gewoon wil ontspannen.
Nee, daar ga ik heen voor ontspanningquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:41 schreef TheYoung1 het volgende:
Voor een goeie serieuze discussie ga je naar de kroeg, niet naar Fok!
Biertje?
Ik ook, oa..quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:42 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik heen voor ontspanning.
Dat is in bepaalde gevallen noodzakelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:50 schreef Handschoen het volgende:
Laat iedereen toch man. Niet iedereen wil altijd maar serieus zijn...
Nog een biertje dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:51 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat is in bepaalde gevallen noodzakelijk.
Doe mij maar liever een chickie erbijquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:54 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nog een biertje dan?
Nee serieus, biertje? Of koekje d'rbij?
Ja komop hey, nu begin je te ouwehoeren he. Zo'n ding leidt alleen maar af tijdens een goed gesprekquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:56 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Doe mij maar liever een chickie erbij.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:26 schreef unox_worst het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |