Eigenlijk heeft de TS wel gelijk. Het is een hoorcollege. Dus gewoon lekker je bek houden en luisterenquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:08 schreef Agiath het volgende:
Stel je voor, interactie met andere personen
Soms zijn die vragen heel nuttig.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:10 schreef Adidah het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft de TS wel gelijk. Het is een hoorcollege.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben je al stoer wezen stappen met je college-kont-maatjes?![]()
word.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:11 schreef GangstaThug het volgende:
jullie zijn nog nooit naar een gangstacollege geweest he...sukkels
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:16 schreef Bertjeee het volgende:
Als hetgeen dat verteld wordt nergens op slaat of niet lijkt te kloppen bijvoorbeeld?? Of kom jij thuis met een a4 vol aantekeningen en maar afvragen wat die prof nou precies bedoelde?
Maar dat is het wel weer in het collegejaar. Iets met goede voornemens enzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
Nerds. Je stelt bij een hoorcollege maar je vragen tijdens de onderbreking/op het einde![]()
En nee, tis niet mijn eerste collegeweek
Wat Fliepke zegt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:10 schreef Fliepke het volgende:
Volgens mij heeft er iemand zn eerste weekje college gehad en denkt nu heel stoer te zijn
Als je toch niet naar een college komt om iets te leren, waarom rot je dan niet op naar een HBO opleiding, pauper? En als je jezelf zo intelligent vind dat je nooit iets hoeft te vragen tijdens college, en neerkijkt op mensen die dat wel doen, dan heb je ook niks in die zaal te zoeken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
Nerds. Je stelt bij een hoorcollege maar je vragen tijdens de onderbreking/op het einde![]()
En nee, tis niet mijn eerste collegeweek
Ah, u is uitsmijter? Eigen schuld! Had je maar meer vragen moeten stellen tijdens college (of uberhaupt een opleiding moeten volgen)quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:21 schreef GangstaThug het volgende:
ik wijs mensen de deur
Ben het eens met Seneca.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:18 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als je toch niet naar een college komt om iets te leren, waarom rot je dan niet op naar een HBO opleiding, pauper? En als je jezelf zo intelligent vind dat je nooit iets hoeft te vragen tijdens college, en neerkijkt op mensen die dat wel doen, dan heb je ook niks in die zaal te zoeken.
Oh, en sterf.
GangstaThugs mogen toch niet als uitsmijter werken? Dan moet hij werkeloos zijn. Ai, de realiteit is hard bij sommige usersquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:26 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ah, u is uitsmijter? Eigen schuld! Had je maar meer vragen moeten stellen tijdens college (of uberhaupt een opleiding moeten volgen)![]()
In de ghetto hebben ze geen universiteiten, yo!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:42 schreef GangstaThug het volgende:
Waarom reageert iedereen zo voorbarig dat ik niet een opleiding zou kunnen volgen?
Ookal dat ik een Real O.G. ben, kan ik nog wel studeren.
JA WANT ALS JE GEEN VRAGEN STELT LEER JE NIKS. ER WORDT NIET VOOR NIKS GEZEGD DAT STUDENTEN MET VRAGEN MOETEN WACHTEN TOT DE PAUZE OF NA HET COLLEGEquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:18 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als je toch niet naar een college komt om iets te leren, waarom rot je dan niet op naar een HBO opleiding, pauper? En als je jezelf zo intelligent vind dat je nooit iets hoeft te vragen tijdens college, en neerkijkt op mensen die dat wel doen, dan heb je ook niks in die zaal te zoeken.
Oh, en sterf.
Doet 't pijn?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JA WANT ALS JE GEEN VRAGEN STELT LEER JE NIKS. ER WORDT NIET VOOR NIKS GEZEGD DAT STUDENTEN MET VRAGEN MOETEN WACHTEN TOT DE PAUZE OF NA HET COLLEGE
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:11 schreef Fliepke het volgende:
Ja en tijdens een werkcollege kom je om te werken en ga je weg met een dik pak geld
Dan hoor je JUIST in die collegezaal te zitten. Als je alles snapte hoefde je ook niks te leren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dan hoor je evenmin in die collegezaal te zitten![]()
![]()
Tja, je moet ook niet om ieder wittewasje een vraag gaan stellen. Die mensen zijn wel irritant idd. Maar iedere student met een BEETJE social skills kan wel aanvoelen of hij een vraag kan stellen op het moment zelf, of dat hij beter even kan wachten tot NA het college (wat ik zelf altijd doe als mijn vraag wel erg off-topic is).quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:55 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik heb één hoorcollege waar vragen kunnen worden gesteld, en aan het eind van het college zijn we dus hélemaal niks opgeschotenecht supervervelend, als je een vraag hebt moet je 'm maar opschrijven en mailen of aan het eind van het college de professor om meer uitleg vragen.
Verder is vragen stellen alleen maar goed hoor, maar niet als we 90 blz in twee uur moeten behandelen..
Noob.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:31 schreef Seneca het volgende:
[..]
Tja, je moet ook niet om ieder wittewasje een vraag gaan stellen. Die mensen zijn wel irritant idd. Maar iedere student met een BEETJE social skills kan wel aanvoelen of hij een vraag kan stellen op het moment zelf, of dat hij beter even kan wachten tot NA het college (wat ik zelf altijd doe als mijn vraag wel erg off-topic is).
Ik kan er ook niets aan doen dat jij op zo'n pauperesque massa opleiding zit waar je met 500 man tegelijk in een college zaal zit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Noob.
Dat moet NA het college, snap dat dan![]()
Als er 500 man elke keer een vraag zou stellen behandelen schiet het ook niet echt op![]()
Dat was vorig jaar, nu zit er nog maar 200 man in de zaalquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:48 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jij op zo'n pauperesque massa opleiding zit waar je met 500 man tegelijk in een college zaal zit.
ja ik ben heel moeilijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar, nu zit er nog maar 200 man in de zaal
Werkcolleges --> vragen
Na de hoorcolleges --> vragen
Tijdens hoorcolleges --> Bakkes dicht
Is dat zo moeilijk?
* vult aan met:quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar, nu zit er nog maar 200 man in de zaal
Werkcolleges --> vragen
Na de hoorcolleges --> vragen
Tijdens hoorcolleges --> Bakkes dicht
Is dat zo moeilijk?
We hebben hier te maken met een overrated arrogante kudt-beta neem ik aan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:58 schreef STORMSEEKER het volgende:
Oh, zeker een of andere economie- of rechtenstudie... blegh
politicologie aan de UvA?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:34 schreef -Beer- het volgende:
Bij is er een jongen uit limburg die elke keer weer vragen stelt. Met veel gegiechel en gelach als gevolg door zijn charmante accent.
Gekke bijquote:Op woensdag 12 september 2007 00:34 schreef -Beer- het volgende:
Bij is er een jongen uit limburg die elke keer weer vragen stelt. Met veel gegiechel en gelach als gevolg door zijn charmante accent.
Oei, gevoelig...quote:Economie en Nederlands Recht @ Erasmus Universiteit
WHAHAHAH geweldig dit..quote:Op woensdag 12 september 2007 01:03 schreef ChRoNiC het volgende:
We hebben hier te maken met een overrated arrogante kudt-beta neem ik aan?
edit
Opleiding: WerktuigBouwKunde
Beroep: Student
Hobbies/interesses: Gamen/LANnen, Muziek, Treinen, Edelstenen, 3D Rendering, geloofszaken
Na het lezen van dit ga ik verder niet inhoudelijk in op deze reactie![]()
![]()
Wat een kneus ben jij.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:18 schreef Seneca het volgende:
[..]
Oh, en sterf.
Mag ik vragen waarom je niet voor de betere TU bent gegaan?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:03 schreef STORMSEEKER het volgende:
[..]
Oei, gevoelig...![]()
Het zat er dik in natuurlijk.
[..]
WHAHAHAH geweldig dit..![]()
Nou prima hoor, veel plezier met je colleges samen met je 300 irritante medestudenten. Doei![]()
Als je naar een college komt om iets te leren, maar je geen vragen stelt op het moment dat je iets niet begrijpt, dan schiet dat niet echt op, is het niet? En vragen stellen na het college is natuurlijk leuk, maar de kans is groot dat je dan al niet meer precies weet waar je vraag over ging.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat een kneus ben jij.
Welke rare gedachtenkronkel heb jij, dat je denkt je niet naar college komt om te leren als je geen vragen stelt? Hoe kan je dat in godsnaam denken? Leg mij dat eens uit.
Als je het niet snapt zijn er nog meer mogelijkheden dan direct om uitleg vragen. Om direct met je vinger in de lucht te zitten is nou juist de school-mentaliteit die niet thuishoort op de universiteit. Je maakt bijvoorbeeld een aantekening (tip: om te voorkomen dat je later dingen niet meer weet kun je een aantekening maken) en er dan later over nadenken, het opzoeken in een boek of erop terugkomen bij een werkcollege.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
Als je naar een college komt om iets te leren, maar je geen vragen stelt op het moment dat je iets niet begrijpt, dan schiet dat niet echt op, is het niet?
En vragen stellen na het college is natuurlijk leuk, maar de kans is groot dat je dan al niet meer precies weet waar je vraag over ging.
Tja, ik heb er dus geen problemen mee als studenten dingen vragen. Maar dat kan ook komen omdat ik op een opleiding zit waar gemiddeld maar zo'n 20 man in een college zaal zitten. Sowieso lijkt het me voor de hand liggen dat je niet voor ieder klein dingetje dat je niet begrijpt een vraag gaat stellen, maar persoonlijk vind ik het erg prettig als, wanneer ik iets fundamenteels de eerste keer niet begrijp, dat kan vragen, zodat ik de rest van het verhaal daarna ook gewoon nog kan volgen.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:25 schreef doka het volgende:
[..]
Als je het niet snapt zijn er nog meer mogelijkheden dan direct om uitleg vragen. Om direct met je vinger in de lucht te zitten is nou juist de school-mentaliteit die niet thuishoort op de universiteit. Je maakt bijvoorbeeld een aantekening (tip: om te voorkomen dat je later dingen niet meer weet kun je een aantekening maken) en er dan later over nadenken, het opzoeken in een boek of erop terugkomen bij een werkcollege.
Als een paar personen de stof niet (goed) begrijpen moet dan de rest van de zaal alles maar dubbel aanhoren?
Je komt inderdaad naar een college om dingen te leren. Leren is niet hetzelfde als alles voorgekauwt krijgen. Leren is zelf dingen uitzoeken.
toch wel iets anders als met 200 manquote:Op woensdag 12 september 2007 16:14 schreef Seneca het volgende:
Tja, ik heb er dus geen problemen mee als studenten dingen vragen. Maar dat kan ook komen omdat ik op een opleiding zit waar gemiddeld maar zo'n 20 man in een college zaal zitten. Sowieso lijkt het me voor de hand liggen dat je niet voor ieder klein dingetje dat je niet begrijpt een vraag gaat stellen, maar persoonlijk vind ik het erg prettig als, wanneer ik iets fundamenteels de eerste keer niet begrijp, dat kan vragen, zodat ik de rest van het verhaal daarna ook gewoon nog kan volgen.
Verschillen van mening valt wel mee denk ik: als het een kleine groep is die het college volgde vond ik het ook geen probleem als er regelmatig vragen gesteld worden. Het is dan sowieso vaak al meer een gesprek dan een echt hoorcollege, wat het vaak juist interessant maakt.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:14 schreef Seneca het volgende:
[..]
Tja, ik heb er dus geen problemen mee als studenten dingen vragen. Maar dat kan ook komen omdat ik op een opleiding zit waar gemiddeld maar zo'n 20 man in een college zaal zitten. Sowieso lijkt het me voor de hand liggen dat je niet voor ieder klein dingetje dat je niet begrijpt een vraag gaat stellen, maar persoonlijk vind ik het erg prettig als, wanneer ik iets fundamenteels de eerste keer niet begrijp, dat kan vragen, zodat ik de rest van het verhaal daarna ook gewoon nog kan volgen.
Je zegt het zelf al. Studenten moeten zelfstandig zijn. Dus niet zomaar droog de collegestof aanhoren, maar daar ook actief mee bezig zijn, en dus ook op reageren indien nodig. Waar we in verschillen qua mening is wanneer en waar het toepasselijk is om te reageren.
je zit vast niet op de Hanzehogeschool Groningen Academie voor sociale studies, of wel?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:07 schreef De_Ananas het volgende:
Welke debiel gaat er nou vragen stellen tijdens hoorcolleges!!
Klacht: Zie TT
wacht em op dan!quote:Op zondag 16 september 2007 17:11 schreef De_Lollernas het volgende:
Die ene dikke met rooie jas is ganz irritant tijdens college !
het is een vrouw.. ook nog van middelbare leeftijdquote:
Tas jatten als ze met de Prof staat te praten?quote:Op zondag 16 september 2007 17:39 schreef De_Lollernas het volgende:
[..]
het is een vrouw.. ook nog van middelbare leeftijd![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |