Ik ken jou! Jij bent die vrouw die op zondag af en toe een puntje kwam pakken...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 02:38 schreef mamamiep het volgende:
Kijken wie zich mij nog kan herinneren. De slowchat heeft betere dagen gezien in ieder geval! Heb trouwens pas nog eens de foto's doorgekeken van de meeting in 2002, Mike, wat sta je er prachtig op met sweek. Zo lekker intiem ook.
MAMAmiep? Ik ben wel heel benieuwd hoe ze er uit ziet.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:22 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik herinner me jou ook. Heel lang gedacht dat jij een man was.
Haha, serieus? Dat 'mama' geeft niets weg dan? Nou ja, niet dat ik kinderen heb, maar het is toch vrouwelijk!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:22 schreef wyccie het volgende:
Ik ook. Komt door dat TimRobbins icoon. Stom ik weet het.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:22 schreef wyccie het volgende:
Jazekers, inspreken wekelijks, lesgeven dagelijks, vader zijn altijdsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:21 schreef mamamiep het volgende:
Hoe is het jongen? Nog steeds bezig met inspreken etc?
Dan voeg me maar es opnieuw toe, want jij staat er niet meer in bij me...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef mamamiep het volgende:
Ah ja, je kindje! Helemaal vergeten. Ik zie je vaak wel nog op msn komen, maar spreek je eigenlijk nooit meer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |