Ja die wordt nu wel gemist bij Reunie part......quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:28 schreef Mennosson het volgende:
Nu nog Patch erbij en ik voel me weer helemaal thuis
quote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:05 schreef Mennosson het volgende:
Bad judgement can't be blaimed on those of short insight
Let us weep for them
Thumbler werd door Scott Caan gespeeld. Wil je anders liever detective Castlebeck zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:17 schreef Mennosson het volgende:
Maar the Thumbler.... geen idee meer wat voor rol die had, en wie hem speelde
denk wel dat het de 2000 versie is en niet het origineel
Castlebeck werd door Delroy Lindo gespeeld, zijn partner door Timothy Olyphant en de main villain werd door Christopher Eccleston gespeeld. Keuze zat nog hoor!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:38 schreef Mennosson het volgende:
De hele film is aan me ontgaan verder heb hem wel in de kast staan, 1 keer wazig gezien dus![]()
Wel leuk om weer eens een push te hebben die op te zetten, thanks
Dus (onder voorbehoud) bedankt voor het compliment (denk ik) hahahahaha
-en anders weet ik je op dit forum te vinden-
Ja ik geloof het wel. Alle SC'ers zijn afgehaakt....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:06 schreef Mennosson het volgende:
Denk maar zo : op naar de jaarwisseling.,......zie topic titel...
is het zo stil geworden hier man????
En trivia nummer 4? In maand 7? Ben ik ook niet gewendquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Jeemig dit topic staat nu bijna al 2 jaar open.....
Lucy you got some splaining to do!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Sheridana het volgende:
Zo, moest even wat zusterlijke raad verschaffen...
Als ze nog gehouden worden....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Mennosson het volgende:
[..]
En trivia nummer 4? In maand 7? Ben ik ook niet gewend
ben dus niet de enige die op zijn werk minder vrijheden heeft......
ik zal vaker langs wippen vanaf nu weer
Dit kan echt niet... en wie weet wel awards voor ons dit jaar dan Mr A
Ken het. Kan er behoorlijk inhakken.....quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:20 schreef Sheridana het volgende:
Problemen met haar huisbaas....
Zo, even kijken wat ik heb gemist...
Inderdaad ja...gelukkig gaat ze over een maand of twee verhuizenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ken het. Kan er behoorlijk inhakken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |