abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203229
mag ik even iets vooraf zeggen
ik vind dit een van de meest etisch onverantwoorde dingen. Want ik bedoel wie ben ik om in dit forum te schrijven.

nu ik dit even kwijt ben wil ik toch wel even weten hoe dom de mensen op dit forum sabine en mona vinden. Ik bedoel: ze zeiken bianca af om het krentenbrood terwijl ze zelf niets een een BROOD kunnen bakken LAAT staan rekenen. Ik ben daarom ook zeer verheugd dat sabine het huis uit geworpen word. Ik hoop dat mona volgt want met dat gezang + amsterdams accent + ACHTERLIJK gelach is ook geen 100 dagen te overleven. Reageer maar niet op deze topic. Ik MOEST DIT gewoon ff kwijt.

"OH ik snap het natuurlijk , we moeten alles door de helft doen"

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_203230
ik lees net dat stukje over dat bart,sabine,mona en dat ze vermoeden dat het een samenzwering is. Wat zitten ze nou te zeiken over een kliekje , wie zitten er hier nou in een kliekje??. Dan ook nog
Als er iemand was die niet dacht dat ze genomineerd was dan was het sabine wel. daarom was haar kop nog het leukste om te zien toen de nominaties bekent werden.
dan nog, nadat ze maurice genomineerd heeft gaat ze meteen lopen te katten tegen hem. DE BITCH MAG OPROTTEN
ah nou dit ben ik ook weer kwijt
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')