quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:50 schreef mrbox het volgende:
Waarna ze zelf mogen genieten van het OV zoals het werkelijk is![]()
![]()
![]()
Als het echt druk is merk ik geen verschil tussen eerste en tweede klas hoor, je moet allebei staan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Zoals jij het ervaart, bedoel je?
bijna 20 kilometer, heen en terug. Nu jij weerquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
5?
Zeven jaar lang, elke dag, door weer en wind bijna 10 kilometer over een winderige rivierdijk. De middelbare school, dát waren nog eens tijden..
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:22 schreef hoerezooi het volgende:
Afschaffen die bende. Als je het geld hebt om 1e klas te rijzen kan je ook een fatsoenlijke auto kopen
quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:26 schreef Noodly het volgende:
bijna 20 kilometer, heen en terug. Nu jij weer![]()
10 km maar? 2x 18 km per dag, 6 jaar lang, weer of geen weer. Zelfs als het 20 graden vroor zat ik nog op de fiets.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:32 schreef JDude het volgende:
5?
Zeven jaar lang, elke dag, door weer en wind bijna 10 kilometer over een winderige rivierdijk. De middelbare school, dát waren nog eens tijden..
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:26 schreef JDude het volgende:
[..]
Reizen. En nee, houden zo, die eerste klas.
Is er tenminste nog één plek in de trein zonder kutherrie van bellende breezers en idioten met hiphop op hun brakke telefoonluidsprekertjes.
Mijn baas betaald mijn treinkaartjes, dus daar kan ik geen auto van kopen. Op normaal woon-werk verkeer reis ik 2de klas, voor dienstreizen 1ste klas.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:22 schreef hoerezooi het volgende:
treinen met1e klasoveral staan de gangpaden vol en zit iedereen tege de deur geplet behalve in de 1e klas waar nog 30 van de 40 stoelen leeg zijn
![]()
Afschaffen die bende. Als je het geld hebt om 1e klas te rijzen kan je ook een fatsoenlijke auto kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |