Bij sommige dames kan het idd wél leuk staan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:Vind het er eerlijk gezegd bij kerels ook niet uitzien. Bij meisjes wel
Doen ze dat nu pas in Arnhem?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef -skippybal- het volgende:
Skinny jeans sowieso!
Of die lui die je tegenwoordig steeds vaker ziet rondlopen, met een trainingsbroek aan![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Doen ze dat nu pas in Arnhem?
Hier doen ze dat al een jaar of 4 niet meer.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:41 schreef Brownietje het volgende:
Alsof alle Nudies skinnies zijn![]()
Loose Frank![]()
Baggy Bjorn![]()
Regular Ralf![]()
Joggingsbroek is wel chillquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef -skippybal- het volgende:
Skinny jeans sowieso!
Of die lui die je tegenwoordig steeds vaker ziet rondlopen, met een trainingsbroek aan![]()
...een dure spijkerbroek wordt voor rond de 4 euro geproduceerd. Een spijkerbroek kost hier zo 130 euro, zeker die kansloze hippiebroeken. Das dus maar 3 of 4%. Kansloze zaak.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:58 schreef FredvZ het volgende:
Afgezien dan dat je 10% voor de productiekosten betaalt
Al ben ik geen nudie-fan, er is wel degelijk een kwaliteitsverschil bij merkkleding.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:02 schreef xdude het volgende:
Ik zie geen verschil met een willekeurige spijkerbroek van de Wibra. Lelijk zijn ze ook nog en naar alle waarschijnlijkheid peperduur, wat meteen ook de enige reden is waarom die dingen verkocht worden: Kijk mij eens lopen met mijn ver overpriced stuk tod...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:05 schreef One_conundrum het volgende:
Mensen met modeverstand
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:14 schreef Bolter het volgende:
Wel grappig dat die Modjes negatief reageren. Wordt 't maar weer eens bevestigd dat 't nerds zijn.
Ja idd!!!! Ze vinden een bepaald merk dat niets bijzonders is vergeleken met de andere 1000 merken niet stoer, wat een nerds!!!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:14 schreef Bolter het volgende:
Wel grappig dat die Modjes negatief reageren. Wordt 't maar weer eens bevestigd dat 't nerds zijn.
Oké zo bedoel ik 't niet helemaal. Maar goed, Nudie heeft niet enkel skinny. Maar reacties als "merkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]ja hoor. Als je geen strakke flikker broekjes draagt ben je meteen een nerd. Bwhehe.
Dus als ik geen merkjes op mijn broek heb , interesseer ik me er meteen minder voor hoe ik eruit ziequote:Op dinsdag 11 september 2007 11:18 schreef Bolter het volgende:
[..]
Oké zo bedoel ik 't niet helemaal. Maar goed, Nudie heeft niet enkel skinny. Maar reacties als "merk" vind ik gewoon doelloos. Dat jij je er misschien minder voor interesseert hoe je er bij loopt hoeft niet te betekenen dat 't gelijk loos is.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dus als ik geen merkjes op mijn broek heb , interesseer ik me er meteen minder in hoe ik eruit zieriight.
Hoe je erbij loopt heeft 0,0 met merken te maken!quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:18 schreef Bolter het volgende:
[..]
Oké zo bedoel ik 't niet helemaal. Maar goed, Nudie heeft niet enkel skinny. Maar reacties als "merk" vind ik gewoon doelloos. Dat jij je er misschien minder voor interesseert hoe je er bij loopt hoeft niet te betekenen dat 't gelijk loos is.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:18 schreef Bolter het volgende:
Draag zelf trouwens geen nudies, vind ik inderdaad nét wat te duur plus vaak niet eens echt mooi, maar besteed wel redelijk wat geld aan kleren die ik tof vind en dat daar toch wel vaak merkspul bij zit heeft puur te maken met dat het kleding van betere kwaliteit is. En meestal is pasvorm/ print ook wel mooier.
Jep.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:25 schreef HeatWave het volgende:
Juist de grote merken die de laatste jaren opeens populair zijn leveren schijt kwaliteit, puur omdat ze ook wel weten dat alles met 2 weken weer uit de mode is.
Maar omdat iets duurder is betekent het niet meteen dat het betere qualiteit is. Dat is een feit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:27 schreef Bolter het volgende:
Bagger moeder heb je dan. Maar goed, ook wel redelijk kortzichtig om zo'n enkel voorbeeld aan te halen. Dus omdat 1 G-star(
) shirt kutter is dan een ander shirt is gelijk alle merkkleding slechter/gelijkwaardig met goedkopere shirts? Ik koop ook wel vaak een tof shirtje of zo bij de H&M , maar dat ligt dat na 2x dragen al uitelkaar, dat accepteer ik ook wel omdat 't geen fuck kost.
Ik weiger gewoon mee te betalen aan de nieuwe Rolls of Bentley van van meneer Nudie of de erven van meneer Levi.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:14 schreef Bolter het volgende:
of broeken die er uit zien als pyama'squote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef -skippybal- het volgende:
Skinny jeans sowieso!
Discussie gaat een beetje de verkeerde kant op. Mijn punt met betrekking tot nudies was eigelijk dat ik vind dat Nudies wel wat "extra's" bieden; origineler, exclusiever. Dat die vlieger tegenwoordig niet meer opgaat is natuurlijk goeie marketing. Bij de meeste nudies staat er toch ook geen enorm schreeuwerig merk op? Want dat bedoelde ik met mijn merk/kwaliteit-reden; ik vind merkkleding juist tof als 't er niet schreeuwerig groot op staat. Dat 't gewoon stijlvolle kleding is die daarbij ook van goede kwaliteit is; niet pluist, vaal wordt of dat de print eraf valt. En shirtjes van 100e met D&G oid erop zijn natuurlijk belachelijk en heel slim op een bepaalde groep gericht.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Zelfs al was merkkleding beter kocht ik het niet. Je gaat toch niet vrijwillig met een megagroot reclamebord op je borst lopen?
Een doodsimpel shirt met "Tommy Hilfiger" erop kost bakken met geld, en is het beter? Hell no?
Wat is er origineler aan? Wat is er exclusiever aan? Wat bieden ze extra?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:37 schreef Bolter het volgende:
Discussie gaat een beetje de verkeerde kant op. Mijn punt met betrekking tot nudies was eigelijk dat ik vind dat Nudies wel wat "extra's" bieden; origineler, exclusiever.
je mag ze niet wassen, dat is er exclusief aan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat is er origineler aan? Wat is er exclusiever aan? Wat bieden ze extra?
Juist, alleen een grotere rekening bij de kassa.
Als je de zin die daarop volgt weg laat...quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wat is er origineler aan? Wat is er exclusiever aan? Wat bieden ze extra?
Juist, alleen een grotere rekening bij de kassa.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je mag ze niet wassen, dat is er exclusief aan.
Goed, dan zal ik de vraag nog een keer stellen:quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:49 schreef Bolter het volgende:
Een tijdje terug waren ze redelijk exclusief en waren er niet veel vergelijkbare jeans.
Op 't moment dat een merk nét wordt geintroduceerd lopen er niet zo veel mensen mee. Vind ik dan toch iets exclusiever dan dat je 500x per dag 't zelfde vest van H&M tegenkomt. Jeez..quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Goed, dan zal ik de vraag nog een keer stellen:
Wát maakt zo'n broek dan exclusiever?
Das opzich toch ook zo met een spijkerbroek van de Zeeman dan? Daar loopt nu niemand in omdat het een "pauper merk" is. Maar als er niemand in loopt is het ook exclusief, en dat voor 10 euroquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:54 schreef Bolter het volgende:
[..]
Op 't moment dat een merk nét wordt geintroduceerd lopen er niet zo veel mensen mee. Vind ik dan toch iets exclusiever dan dat je 500x per dag 't zelfde vest van H&M tegenkomt. Jeez..
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das opzich toch ook zo met een spijkerbroek van de Zeeman dan? Daar loopt nu niemand in omdat het een "pauper merk" is. Maar als er niemand in loopt is het ook exclusief, en dat voor 10 euro.
Jij bent echt zo een mongool.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das opzich toch ook zo met een spijkerbroek van de Zeeman dan? Daar loopt nu niemand in omdat het een "pauper merk" is. Maar als er niemand in loopt is het ook exclusief, en dat voor 10 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |