Bij sommige dames kan het idd wél leuk staan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:35 schreef boem-dikkie het volgende:Vind het er eerlijk gezegd bij kerels ook niet uitzien. Bij meisjes wel
Doen ze dat nu pas in Arnhem?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef -skippybal- het volgende:
Skinny jeans sowieso!
Of die lui die je tegenwoordig steeds vaker ziet rondlopen, met een trainingsbroek aan![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:39 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Doen ze dat nu pas in Arnhem?
Hier doen ze dat al een jaar of 4 niet meer.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:41 schreef Brownietje het volgende:
Alsof alle Nudies skinnies zijn![]()
Loose Frank![]()
Baggy Bjorn![]()
Regular Ralf![]()
Joggingsbroek is wel chillquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef -skippybal- het volgende:
Skinny jeans sowieso!
Of die lui die je tegenwoordig steeds vaker ziet rondlopen, met een trainingsbroek aan![]()
...een dure spijkerbroek wordt voor rond de 4 euro geproduceerd. Een spijkerbroek kost hier zo 130 euro, zeker die kansloze hippiebroeken. Das dus maar 3 of 4%. Kansloze zaak.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:58 schreef FredvZ het volgende:
Afgezien dan dat je 10% voor de productiekosten betaalt
Al ben ik geen nudie-fan, er is wel degelijk een kwaliteitsverschil bij merkkleding.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:02 schreef xdude het volgende:
Ik zie geen verschil met een willekeurige spijkerbroek van de Wibra. Lelijk zijn ze ook nog en naar alle waarschijnlijkheid peperduur, wat meteen ook de enige reden is waarom die dingen verkocht worden: Kijk mij eens lopen met mijn ver overpriced stuk tod...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:05 schreef One_conundrum het volgende:
Mensen met modeverstand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |