quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, hele circus hoeft van mij ook niet zo nodig hoor. Zal binnenkort wel weer lootjes trekken worden [afbeelding]
Roep al paar jaar dat ik niet mee wil doen, maar zal toch moeten.
"En wel suprise maken hè!!"![]()
Altijd met tegenzin en om de lieve vrede maar gedaan. Vorige keer niet, niks gemaakt.
"Iedereen heeft een suprise, waarom zij niet Eibert?"
Nou, vond persoonlijk dat ook wel een grote surprise opzich![]()
Werd alleen niet heel erg gewaardeerd [afbeelding]
de goeie ouwe tijdquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou ik heb wel zo'n 200 topics gehad in ieder gevalMaar dat was ergens in 2005-2006 volgens mij...haha iedere dag wel een paar topics. Met Houniet
![]()
Hihiquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tjeh met Roycooooo en Damzkieee had je ook een spamduo eerste klas
Ik moet nog telkens denken aan Bootje
Playah, hoe is t met jou danquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
de goeie ouwe tijdik heb er nog een foto van
zal ik eens opzoeken
die OP was ook master
gastquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Playah, hoe is t met jou dan? Dacht dat ik nog een berichtje zou krijgen hoe je los bent gegaan in Chers.?!
![]()
![]()
![]()
Lekker lekker.. Beetje wennen aan Rotterdam (waar ik als Ajacied woon, nog altijd met pijn in mijn hartquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
gast [afbeelding]
gaat goed man, met jouvolgens mij heb ik gepost in je fotoboek nadat ik terug was
Ik werk soms ook in rotterdom wat een hel zeg overal van die lelijke vlaggen en simpele mensenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lekker lekker.. Beetje wennen aan Rotterdam (waar ik als Ajacied woon, nog altijd met pijn in mijn hart) met mensen in Feyenoord shirts e.d.
!
Uni. wel stapje hoger qua intensiteit vd lessen en van de stof..
Niet gepost dus!
True!quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik werk soms ook in rotterdom wat een hel zeg overal van die lelijke vlaggen en simpele mensen![]()
Ja hoor vermaak me prima met afstuderen. Doe eigenlijk nog geen zak dusquote:
tsja..quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:30 schreef leolinedance het volgende:
Met jou alles goed Hou? Hoe zit het met jouw vertrouwen in Ajax?
Ik was laatst tussen Berlijn en Skovde 46 uur in Nederland... En ik vond er niets aanquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:00 schreef Deansensitized het volgende:
Blijf je hier ook?? Dan zet ik je in de OP
En doen Kuno. Waarom hier überhaput heen man, ergens anders zoveel beter dan Nederland.
Oke duidelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
tsja..
laten we het maar even ergens anders over hebben [afbeelding]
vandaag wat meegemaaktquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:45 schreef leolinedance het volgende:
Oke duidelijk![]()
Hoe is het met de vrouwen?
Soo! Heftig verhaal zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
vandaag wat meegemaakt
[KSC 455] Lunch Coffee
en die reactie ernaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |