Geloof mij maar, als je dalijk je rijbewijs hebt gebeurt dat je zelden nog..Ik denk dat ik het nog 5x heb gehad sinds ik mijn rijbewijs heb (4 jaar ofzo). En dat alleen in de auto van een ander. Een diesel of laten slaan is sowieso knapquote:Op maandag 17 september 2007 13:09 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Motoruitval is heel normaal..
Ik heb het nu zelfs nog wel eens.. Heel af en toe.. En dat na 30 lessen.
Nja 4 oktober Examen..![]()
En jij succes ermee..
Klopt..quote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geloof mij maar, als je dalijk je rijbewijs hebt gebeurt dat je zelden nog..Ik denk dat ik het nog 5x heb gehad sinds ik mijn rijbewijs heb (4 jaar ofzo). En dat alleen in de auto van een ander. Een diesel of laten slaan is sowieso knap![]()
Ik heb meestal tijdens het inparkeren nog weleens de neiging om mijn auto af te laten slaan.. of na een training/wedstrijden.. met kramp in de kuiten.quote:Op maandag 17 september 2007 13:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Geloof mij maar, als je dalijk je rijbewijs hebt gebeurt dat je zelden nog..Ik denk dat ik het nog 5x heb gehad sinds ik mijn rijbewijs heb (4 jaar ofzo). En dat alleen in de auto van een ander. Een diesel of laten slaan is sowieso knap![]()
Om het af laten slaan van de auto geven ze niets..quote:Op maandag 17 september 2007 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb meestal tijdens het inparkeren nog weleens de neiging om mijn auto af te laten slaan.. of na een training/wedstrijden.. met kramp in de kuiten.
en tijdens mijn examen sloeg ik ook nog wel eens af.. toen ik moest parkeren bij het CBR. Ik was helemaal kapot.. maar ik was toen wel geslaagd![]()
Hard aan het werk hèquote:
quote:Op maandag 17 september 2007 15:17 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Om het af laten slaan van de auto geven ze niets..
Als je vervolgens maar weer goed om je heen kijkt als je weg rijdt.. En rustig blijft bij het opnieuw starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |