Het is ook moeilijk, ik ben echt gewend geraakt aan het touristje spelen de hele dag, nieuwe dingen ontdekken, nieuwe taal leren enz. enz. Nu thuis mis ik dat, en alle mensen van daar ook, NL is saai. Maar goed, ik focus me nu even op andere dingen, heb een nieuwe baan (quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:42 schreef ETA het volgende:
zooo, wat mis ik het rondhangen in dit topiclekker alle avonturen van me afschrijven..... serieus, mijn leventje is nu gigantisch saai........... zo jaloers op Kuno en PB, dat zij nog een half jaartje buitenland mogen doen....
net een half uurtje gechat met een meid die ik kende uit Perugia, ze heeft het echt zwaar na haar jaar erasmus. Ze weet niet goed om te gaan met alle gevoelens na terugkomst. Het is ook raar, ineens weer terug te stappen in je oude leventje en een fantastisch leventje in buitenland achter je te laten...
ben weer lekker offtopic aan het lullen
@Lein, ik ga naar Keulen toeVoor "zakelijk" overleg en gewoon lol trappen
![]()
Waar zit je in Spanje? Ik wil naar Barcelona gaan, heb je misschien een ideetje?quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:15 schreef Xonide het volgende:
Een stage lopers topic!
Meld mij ook maar dan, als slechtverdiendende (niets) staigaire, weliswaar in het buiteland dan. Niets te klagen op zich
Beurs om dat ik in het buitenland loop, stufi , en ov kaart ingeleverd... gaat op zich best.
Momenteel bij een lokaal televisiebedrijf in spanje (alicante) bezig... zeer relaxte sfeer, leuke werktijden en veel zon zee strand om naar uit te kijken elke volgende dag!
Toch weer 4 ferrari's voorinquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag allemaal![]()
Ik heb eindelijk weekend. Heb net al gelijk Raikkonnen naar de Pole zien rijden![]()
En morgen de race kijken
Jammer van de motorwissel van Kubica. Anders had ik meer punten voor mijn manager gehad. Maar idd goed van Rosbergquote:Op zaterdag 15 september 2007 17:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Toch weer 4 ferrari's voorin. Niet goed voor mijn manager overigens
Maar 4de plek van Rosberg maakt veel goed
Morgen wordt het denk ruzie om de tv.. Een vriend van mij wil MotoGP en ik F1![]()
Anders wordt het morgen heel stil zitten in mijn kamer, om (semi-)legaal F1 via mijn digitale tv ontvanger.. die plugt een aantal free-to-air en minder free-to-air digitale kanalen uit de Zweedse lucht
Er zijn geen stagelopende FOK!-kers meerquote:
Ik doe mediamanagement, en dus zou ik op een drukkerij of iets in die richting moeten stage lopen, maar omdat ik vlak voor de vakantie ben geswitched naar mm, hadden ze nog geen plek voor mij gevonden. Na andehalve week hadden ze een plekje: bij een artiestenbureau in Eindhoven. Dus daar mag ik nu ipv orders begeleiden, een brochure en een kalender makenquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ook goed bezig![]()
Waar werk jij dan ergens?
Ik zeg niks!quote:Op zondag 16 september 2007 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
Laat 't hem maar niet horen.
owquote:Op zaterdag 15 september 2007 21:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn geen stagelopende FOK!-kers meer
Motoruitval is heel normaal..quote:Op maandag 17 september 2007 11:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemorgen
Vandaag mijn tweede rijles gehad
Het ging wel goed op de aantal keren dat ik te snel reed na.Ook mijn motor nog een keer uit laten vallen, omdat ik te snel weg wou rijden.
![]()
Donderdagochtend mijn derde rijles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |