abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53090807
Bij spamklant.nl kun je je klachten melden met betrekking op spam dus haar helaas, heb je hotmail (waar verreweg de meeste nederlanders hun gratis email adres hebben) tja dan heb je PECH! want je moet de headers van je bericht ook mee sturen en zonder headers doet deze website het niet! (ook niet een ingevulde formulier!)

Is het nu zo moeilijk voor de overheid om een betrouwbare website te maken? zelfs ik kan deze website nog beter maken dan dat het al is

weer zo'n potje die voor een nuttelose site is gebruikt
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_53091484
hotmail is in dat geval uiterst nutteloos
pi_53091537
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 10:19 schreef Chandler het volgende:
Bij spamklant.nl kun je je klachten melden met betrekking op spam dus haar helaas, heb je hotmail (waar verreweg de meeste nederlanders hun gratis email adres hebben) tja dan heb je PECH! want je moet de headers van je bericht ook mee sturen en zonder headers doet deze website het niet! (ook niet een ingevulde formulier!)
Dus het echte probleem is niet die site, maar het pauperige hotmail? Eenieder die serieus is met e-mail heeft gewoon een normaal account bij een degelijke provider met IMAP. ZONDER reclame.

Overigens moet ik zeggen dat die site technisch gezien interessant voer is voor archeologen. Als ik Uselab was, dan zou ik niet openlijk in de source adverteren dat ik die prutssite heb gemaakt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Nexxennium op 11-09-2007 10:57:16 ]
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_53092480
Nee Nexxennium, je zou toch ook gewoon spam zonder headers moeten kunnen verzenden, want de namen van het bedrijf staan ook in de 'content' gedeelte vermeld!

En over de technische aard van deze site; inderdaad archeologen zouden er van smullen!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 11 september 2007 @ 11:37:58 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53092651
Vind het eigenlijk nog wel meevallen, de reclame code commissie heeft jaren gevraagd om bij het verzenden van het formulier op de website een videoband mee te sturen met het reclamespotje...
So we just called him Fred
pi_53092941
Headers dragen wel bij tot de bewijslast. Ik vind het niet zo vreemd dat ze die er ook bij willen hebben. Het feit dat hotmail de headers niet wil tonen is echt een probleem van hotmail. Je klaagt bij de verkeerde
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_53093268
Je kan in hotmail toch gewoon de headers bekijken In de nieuwe interface: rechtermuisknop op het bericht, "broncode weergeven". In de oude interface moet je even zoeken in de opties, daar staat 't ergens verstopt.
pi_53094813
Live mail hé
Like trump...
pi_53100171
Live mail ja. In de 'light interface' werkt het niet, maar in de normale wel. Ik geef toe dat die rechtermuisknop niet zo intuïtief is, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')