over een paar dagen bij de rook- en waterschadequote:Op dinsdag 11 september 2007 10:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Verdeurie, de supermarkt hier om de hoek is afgebrand. Waar moet ik nu snel mijn boodschapjes doen?
Ja, dat heb je weleens met dat criminele Dordrecht hequote:Op dinsdag 11 september 2007 10:00 schreef CyclingGirl het volgende:
Verdeurie, de supermarkt hier om de hoek is afgebrand. Waar moet ik nu snel mijn boodschapjes doen? Nu moet ik helemaal naar de andere supermarkt in de wijk die een paar straten verder is.
Klacht: Infantielen die de supermarkt om de hoek in de fik steken![]()
![]()
daar hebben ze supermarkten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:02 schreef Adelante het volgende:
wel een paar straten verder ook
vraag me af wat ze doen als in ethiopie een supermarkt afbrandt
Dan had je nu een topic geopend dat het zou druk was bij 'jouw' supermarkt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja laten ze die andere supermarkt in de fik steken![]()
Ja laten ze dat doen. Dan kun je helemaal geen boodschappen meer halenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:23 schreef CyclingGirl het volgende:
Ja laten ze die andere supermarkt in de fik steken![]()
hebben ze daar supermarkten?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:02 schreef Adelante het volgende:
wel een paar straten verder ook
vraag me af wat ze doen als in ethiopie een supermarkt afbrandt
Duh, Sterrenburg natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:55 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Is dat zo waar woon jij dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |