WAT DE NEUK IS HARDJUMPquote:HARDCORE, HARDSTYLE en ook Hardjump ( dus niet die commerciele kk zooi ) en natuurlijk ook hiphop reggea natuurlijk
quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die trots zijn dat ze jumpstylen "maar dan niet de commerciele variant"
Whahah!!!Hoe kom je erop
Maar nog erger... hoe kom je er vanaf
Whats next trouwens, Hardrap?
Ik luister tijdens het games vaak Bjork en Mike oldfield, lately luister ik trouwens Medwyn goodallquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:43 schreef Frollo het volgende:
(ik stemde Alternatieve dance / Drum n Bass trouwens)
Ja en tekno werd ook niet vermeld.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een kutpoll. Rock en metal worden voor eht gemak maar even bij elkaar getieft en Folk staat er niet eens bij.
Dat reken ik voor het gemak onder alternatieve dance.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:01 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ja en tekno werd ook niet vermeld.![]()
!
En splittercore dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat reken ik voor het gemak onder alternatieve dance.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:07 schreef Lyzio het volgende:
Niet-commerciële jumpstyle is als een nuchtere Bonnie St. Claire
Net alsof er geen niet-mainstream hip-hop bestaatquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:44 schreef BaajGuardian het volgende:
En uberhaupt hiphop erbij noemen als je de "commerciele kk zooi" zo hekelt!
(ja ik kan nog net "kk" uit mijn vingers krijgen, het is om het quoten maar iig sorry.. doe dat normaal niet)
Niet allequote:Op dinsdag 11 september 2007 10:11 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Net alsof er geen niet-mainstream hip-hop bestaat
Bovendien is alle muziek commercieël dus boeiend. Dacht je dat de muzikant gratis muziek maakt voor al zijn fans ofzo
Ja, en avant-gardistische freakfolk-met-jaren-80-hardcore-elementen-en-twee-meisjes-die-snorren-op-hun-mik-hebben ook niet!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:54 schreef -skippybal- het volgende:
Wat een kutpoll. Rock en metal worden voor eht gemak maar even bij elkaar getieft en Folk staat er niet eens bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |