Ja.. ik zal het nooit meer doen!quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:58 schreef OldJeller het volgende:
Dat zal je leren om met het OV te gaan.
Je kon gaan lopen dusquote:Op dinsdag 11 september 2007 00:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik hoorde het toen ik langs het station liep in Alphen a/d Rijn.
NS
Nee nee, ik was al lang en breed klaar met de NS vandaag. Ik moest langs het station omdat ik mijn auto van de parkeerplaats ging halenquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je kon gaan lopen dus![]()
Verdulleme nog an toe NS..![]()
Huhquote:23.04 - De trein is vervallen.. grmbl, maar niet getreurd, om 22.30 gaat er nog een!
22.30 - De trein is vervallen.. Ach.. who fucking cares om 23.00 gaat er nog een!
23.00 - Het wordt nu echt te gek...
Zo fucked up is de NS dus!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh
Kloppen die tijden niet, of moet ik nodig gaan slapen
Oh is dat jouw auto steedsquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee, ik was al lang en breed klaar met de NS vandaag. Ik moest langs het station omdat ik mijn auto van de parkeerplaats ging halen
Haha, de NS gaat zelfs met de tijd klooien, de rotzakkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo fucked up is de NS dus!
Jij woont in Alphen hè. Ik wilde vanochtend parkeren op de plaats waar het 'oude' parkeerplaatsje lag, aan de kant van Kerk & Zanen. Toen kwam er een vrouw terugrijden en zei me dat ze boetes hadden gegeven aan iedereen die er stond, vanaf vandaag was het daar verboden te parkeren.quote:
Ja joh! Fucking bastards!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, de NS gaat zelfs met de tijd klooien, de rotzakken
Ik vind het echt niet kunnenquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:07 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja joh! Fucking bastards!
In elk geval niet zo laat. Stel je voor dat je op het station moest slapen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. ik zal het nooit meer doen!
Oh.. wacht..
Laat? Ik vertrok om 7 uurquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In elk geval niet zo laat. Stel je voor dat je op het station moest slapen.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In elk geval niet zo laat. Stel je voor dat je op het station moest slapen.
Ja, daar heb je het gedonder al.. je neemt het allemaal niet zo serieus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
Laat? Ik vertrok om 7 uur![]()
Het is (normaal gesproken) een reis van in totaal 1,5 uur.
Ja, meestal ken je ook nog wel studenten waar je kan crashen en dáár kan zuipen, maar een Janetje helemaal alleen wil waarschijnlijk niet op U-CS zitten 'snachts.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is best tof hoor. Gewoon met een zooitje wazige studenten die daarna nooit meer ziet gaan zuipen en een beetje kaarten. Geweldige nachten beleefd op Utrecht CS
Wow respect enzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:13 schreef Bravebart het volgende:
Ik vermaak me altijd prima 's nachts op Utrecht CS; beetje tegen die man van de Kiosk aanlullen, beetje rare mensen kijken en die schoonmakers irriteren als ze irritant zijn, of praatje mee maken als het relaxte gasten zijn
Goed punt!quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is best tof hoor. Gewoon met een zooitje wazige studenten die daarna nooit meer ziet gaan zuipen en een beetje kaarten. Geweldige nachten beleefd op Utrecht CS
Sommige mensen moeten ook nog werken hoor of naar schoolquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:17 schreef OldJeller het volgende:
Overigens als jouw trein niet rijdt, pak dan een trein die op het nachtnet is aangesloten, ga lekker uit in Amsterdam en neem de eerste trein weer terug.
Kan je mooi gelijk doorquote:Op dinsdag 11 september 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten ook nog werken hoor of naar school![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
School?quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
En in het uiterste geval leg je je hoofd op de ene leuning, en de rest van je lichaam over de andere heen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:13 schreef Bravebart het volgende:
Ik vermaak me altijd prima 's nachts op Utrecht CS; beetje tegen die man van de Kiosk aanlullen, beetje rare mensen kijken en die schoonmakers irriteren als ze irritant zijn, of praatje mee maken als het relaxte gasten zijn
Ja, dat kan in het uiterste gevalquote:Op dinsdag 11 september 2007 08:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
En in het uiterste geval leg je je hoofd op de ene leuning, en de rest van je lichaam over de andere heen.
Kost je minstens je rug, nek, en benen, maar dan líg je wel!
ProRail moet gewoon eens de computersystemen dubbel uitvoeren. Maar dat gaat nog tot 2012 duren...quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Ach, alles kan in Nederland op dat gebied. De NS faalt al jaren volledig, maar moet kunnen.
die mazzel had ik ookquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:51 schreef Intergalactrick het volgende:
Ben ik even blij dat ik rond 6 uur de trein had vanaf Utrecht.
Jep, ProRail is het probleem, niet de NS.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:33 schreef Igen het volgende:
[..]
ProRail moet gewoon eens de computersystemen dubbel uitvoeren. Maar dat gaat nog tot 2012 duren...
Jeweet zellufquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:15 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Lelystad 4 shizzle gek!
Ik een keer 3 en een half uur over een traject van een half uurtjequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:07 schreef Bravebart het volgende:
Vanavond was het weer raak rond Amsterdam, met een kapotte brug ofso; fiks minder treinverkeer richting Schiphol, Den Haag, Alkmaar, Lelystad en Utrecht
2 uur over een stuk van normaal 1 uur gedaan
Maar ondertussen groeit het aantal treinen elk jaar en hebben die systemen op een gegeven moment niet meer genoeg cappaciteit. Het houd een keer opquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:00 schreef Igen het volgende:
Met VAX is niks mis. Sterker nog, VAX+VMS is juist speciaal ontworpen om met dubbel uitgevoerde systemen een zo hoog mogelijke betrouwbaarheid te bereiken.
"Uit veiligheidsoogpunt hebben we de systeemkasten dichtgelast. Een VAX-computer gaat immers toch nooit stuk." meen ik ooit eens gelezen te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |