Ik vergeet de rake uitspraken van de BB-bewoners steeds.
Hopelijk komen ze hier bij elkaar. (Weer eens wat anders dan turbo-taal of friet-tent-praat)
SORRY, maar ik vind je reactie niet oké! Als je goed had gekeken had je kunnen zien dat ik deze topic eerder gepost heb (19/10; 12.51 uur) dan Barbie (19/10; 21.40 uur).
Ik kijk altijd verder dan mijn neus lang is! Barbie heeft niet eerst haar neus in de overige topics gestoken of vond het wel leuk om de poster te zijn. Maar goed, verder no hard feelings hoor.
Toch jammer dat het dan nodig is om (onterecht) zo te reageren, terwijl je zelf ook eerst post alvorens te kijken!
Ik sta overigens altijd achter de verwijzingen: EERST lezen, dan POSTEN! Wilde ook nog naar Danny mailen dat ie die van mij wel weg kon halen, gezien het feit dat iedereen op Barbie reageerde. (Was er nog niet van gekomen)
Maar LIEVE HUNTER; Toch geniet ik wel van al je posts!!! ('k Ben voornamelijk een "lezer") Dus post maar raak, alleen kijk in het vervolg bij reacties van deze aard even ofdat er inderdaad "te snel" gepost is! (Voordat je iemand (onterecht) in de grond stampt en vervolgens op diens zieltje trapt?!)
Duidelijk een geval van 'De pot verwijt de ketel'
Je hebt helemaal gelijk Abrahummie, Sorry. Mijn reactie kwam voort uit het feit dat ik nogal wat tijd in die lijst heb gestoken.
Zonder andere namen te noemen hoop ik dat doublures in het vervolg voorkomen kunnen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |