abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53084871
Ik was dus vanmiddag met wat vrienden na college in de stad, ff wat te eten scoren bij de mac in de Leidsestraat, lopen we naar het leidseplein krijg ik van een of andere Nerd het volgende in mijn hand gedrukt.

En een dvd'tje "om thuis te bekijken" (nieuwe onderzetter!)

We lopen 10 meter verder en ik zeg tegen de rest "Ik ga de wereld verbeteren en die gast eens ondervragen, be right back".

Ik dus terug rennen naar die gast;

Ik: Zeg me eens, denk je nou echt dat een regering die zo barst van de knuppeligheid, zoveel fiasco's veroorzaakt (zie: Amerikaanse economie, Irak, etc), en met aan het hoofd een dommerd als Bush zo'n enorm project als 9-11 kan opzetten en uitvoeren zonder lekken o.i.d.?

En denk je nou echt dat ze die twee torens zo vol konden zetten met explosieven zonder dat iemand het ook maar merkte? Weet je wel hoe lang professionele bedrijven bezig zijn met het voorbereiden van een "controlled demolition" van een te slopen gebouw?

Hij: Ik heb geen mening, ik heb alleen maar vragen.

Ik: Als je alleen maar vragen had zou je me geen dvd met loose change erop geven, kun je je punt niet gewoon even beargumenteren zoals elk gezond debaterend persoon zou doen?

Hij: Ik sta hier morgen nog, kom anders morgen maar even terug!

Ik:

Klacht: Domme mensen die moord en brand schreeuwen en hun mening niet durfen/kunnen/willen onderbouwen.
  maandag 10 september 2007 @ 23:23:11 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_53084880
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_53084895
nigga please
...............___@@@__
......_____//____?______ ____
----o--------CARE-POLICE- ---@)
-----`--(@)=====+====(@)-
pi_53084899
Loose Change ook
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53084915
gesubsidieerde nonsens
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
pi_53084922
Tuurlijk, ongeloofwaardig verhaal, knullo.Vooral je 'uitsmijter'
It's about being boss, not being the boss...
  maandag 10 september 2007 @ 23:25:24 #7
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_53084952
9/11 Conspiracy theories
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_53085015
Wij kregen dit gewoon op school te zien voor engels
pi_53085143
Ach... eerlijk is eerlijk, 9-11 was nogal een schok en er zijn een paar dingen gebeurd die toch voor wantrouwen zorgen.

Bijvoorbeeld die vreemde omstandigheden rond de crash op het pentagon.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_53085201
Vliegtuigen die neerstorten waar geen vliegtuigen zijn.. bijv.
Now my death is more than just a sad song.
pi_53085294
Of ontploffingen in het wtc zodat zon gebouw recht naar beneden valt bijvoorbeeld
pi_53085327
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:31 schreef Jordy-B het volgende:
Ach... eerlijk is eerlijk, 9-11 was nogal een schok en er zijn een paar dingen gebeurd die toch voor wantrouwen zorgen.

Tuurlijk is het vreemd dat er meer geld is gestopt in een onderzoek naar een presidentiele blowjob (lewinski) dan naar 9/11.

Leer dan echter wel je punt te beargumenteren i.p.v.als een contact-gestoorde gewoon moord en brand te gillen. (voorbeeldje).
pi_53085476
Klacht: Domme mensen die moord en brand schreeuwen en hun mening niet durfen/kunnen/willen onderbouwen
Lekker arrogant!

Bekijk dit maar!

http://www.zeitgeistmovie.com/

http://video.google.com/videoplay?docid=-8370998763702260858&hl=nl
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 10 september 2007 @ 23:46:17 #15
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_53085556
quote:
We lopen 10 meter verder en ik zeg tegen de rest "Ik ga de wereld verbeteren en die gast eens ondervragen, be right back".
Waarom uberhaupt
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  maandag 10 september 2007 @ 23:49:18 #16
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_53085633
Cool, je hebt die mongool BaajGuardian ontmoet!
pi_53085651
Weet je waar ik ben achter gekomen! De amerikaanse regering zat achter de tsunami ramp van een paar jaar geleden in zuid-oost azië !!

werkloze hippies die "Conspiracy theories" verzinnen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_53085694
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:22 schreef pmdomela het volgende:
Ik was dus vanmiddag met wat vrienden na college in de stad, ff wat te eten scoren bij de mac in de Leidsestraat, lopen we naar het leidseplein krijg ik van een of andere Nerd het volgende in mijn hand gedrukt.

[afbeelding]

[afbeelding]

En een dvd'tje "om thuis te bekijken" (nieuwe onderzetter!)

Ik dus terug rennen naar die gast;

Ik: Zeg me eens, denk je nou echt dat een regering die zo barst van de knuppeligheid, zoveel fiasco's veroorzaakt (zie: Amerikaanse economie, Irak, etc), en met aan het hoofd een dommerd als Bush zo'n enorm project als 9-11 kan opzetten en uitvoeren zonder lekken o.i.d.?

En denk je nou echt dat ze die twee torens zo vol konden zetten met explosieven zonder dat iemand het ook maar merkte? Weet je wel hoe lang professionele bedrijven bezig zijn met het voorbereiden van een "controlled demolition" van een te slopen gebouw?

Hij: Ik heb geen mening, ik heb alleen maar vragen.

Ik: Als je alleen maar vragen had zou je me geen dvd met loose change erop geven, kun je je punt niet gewoon even beargumenteren zoals elk gezond debaterend persoon zou doen?

Hij: Ik sta hier morgen nog, kom anders morgen maar even terug!

Ik:

Klacht: Domme mensen die moord en brand schreeuwen en hun mening niet durfen/kunnen/willen onderbouwen.
Haha, jij hebt zeker die dvd niet gekeken. Of Fahrenheit 9/11?
Ik zal je een paar feiten vertellen, gewoon for the hell of it. WTC #7 was een gebouw dat dicht bij de Twin Towers stond, aan de andere kant van een autoweg. Toen de vliegtuigen in de gebouwen crashte, woedde er in dat gebouw een brand wat door de plaatselijke brandweermannen werd omschreven als een 'typische kantoorbrand'. Makkelijk onder controle te krijgen en te blussen. Niet veel later, zonder dat er brokstukken of wat dan ook van de Twin Towers op waren gekomen, stortte WTC #7 in alsof het niets was.
Er bestaat een telefoonopname van de directeur van de New Yorkse brandweer die het 'bevel' geeft om het gebouw neer te halen, omdat het zogezegd 'toch niet meer te redden was'. Iets wat door de plaatselijke brandweermannen tegengesproken was. Het gebouw werd dus neergehaald alsof het een typisch gevolg was van de brand die er in dat gebouw woedde.
Zembla heeft video-opnames laten zien aan 's Nederlands beste explosievenexpert (ik ben zijn naam kwijt, maar hij leek een beetje op een Sjonnie), en die heeft verklaard dat het gebouw zo niet kon instorten zonder 2 weken tot 2 maanden voorbereiding. Iemand was dus al een tijdje van plan het gebouw op te blazen, lijkt het.
Het blijkt ook dat er op de Twin Towers juist een enorme verzekering was afgesloten door iemand die nu heel erg rijk is, en dat er op 10 september 2001 meer dan normale beweging was op de beurs, en dan bedoel in in aandelen van vliegvaartmaatschappijen. Drie dagen na 9/11 werd New York begaanbaar verklaard omdat Wall Street heropend moest worden, wat achteraf is toegegeven door de Council on Environmental Quality. De lucht zat vol met asbest van bijvoorbeeld de rookmelders en andere stoffen zoals lood en kwik.

En Irak waren in de eerste plaats geen massavernietigingswapens. Colin Powell heeft dit ook achteraf toegegeven maar ook dit werd in de doofpot gestopt.

Het Witte Huis heeft het misschien niet zo gepland, maar ze hebben het zeker wel geweten.
Bekijk die dvd of kijk op 911truth.org en bestel die dvd. Je hoeft alleen de verzendkosten te betalen.
pi_53085783
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:43 schreef zhe-devilll het volgende:
Klacht: Domme mensen die moord en brand schreeuwen en hun mening niet durfen/kunnen/willen onderbouwen
Lekker arrogant!

Bekijk dit maar!

http://www.zeitgeistmovie.com/

http://video.google.com/videoplay?docid=-8370998763702260858&hl=nl
Dus ze zijn wél in staat om zoiets als 9/11 te orchestreren, maar niet om binnen 4 dagen 15 duizend mensen uit een ondergelopen stad te evacueren?

rrrrrrright, of heeft de Amerikaanse regering inmiddels ook machines uitgevonden waarmee ze orkanen en tsunami's kunnen maken
pi_53085859
Ik vind het ook lichtelijk irritant dat deze mensen claimen slechts vragen te stellen, of je willen oproepen zelf vragen te stellen, terwijl ze eigenlijk slechts willen dat je ook vindt dat er veel meer achter zit.

Aan de andere kant: Persoonlijk geloof ik wel dat het verhaal zoals het officieel gaat (vliegtuigen, onderscheppingen, instorten, banden met Bin Laden familie) niet KAN kloppen. Deze mening heb ik overigens gebaseerd op een DVD genaamd 'Reopen 9/11' en tal van conspircay websites, als je ze zo wilt afdoen tenminste, is beetje ambigu voor mij.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_53085918
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:54 schreef pmdomela het volgende:

[..]

Dus ze zijn wél in staat om zoiets als 9/11 te orchestreren, maar niet om binnen 4 dagen 15 duizend mensen uit een ondergelopen stad te evacueren?

rrrrrrright, of heeft de Amerikaanse regering inmiddels ook machines uitgevonden waarmee ze orkanen en tsunami's kunnen maken
eng he, ligt eraan waar men hun prioriteiten legt
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:02:20 #22
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_53086014
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:59 schreef Allanon666 het volgende:

[..]

eng he, ligt eraan waar men hun prioriteiten legt
Tuurlijk, ze zijn 24/7 bezig met het orchestreren van hun verborgen agenda
pi_53086105
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:54 schreef pmdomela het volgende:

[..]

Ja ook dat!
H.A.A.R.P
zoek op google dude
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53086129
pi_53086153
en huuphuuphuup barbatruc
http://www.indymedia.be/en/node/7464
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:09:05 #26
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_53086168
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:57 schreef Risce het volgende:
Ik vind het ook lichtelijk irritant dat deze mensen claimen slechts vragen te stellen, of je willen oproepen zelf vragen te stellen, terwijl ze eigenlijk slechts willen dat je ook vindt dat er veel meer achter zit.
Precies. En als je dan vragen gaat stellen over hun antwoorden ben je opeens ontwettend, arrogant, bang voor de waarheid en dergelijke.
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:10:34 #27
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53086205
911 mafkezen

en nog meer mafkezen

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_53086376
Ha, plaatjes zijn altijd leuk

en waar die over gaat
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:19:26 #29
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_53086417
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
Ha, plaatjes zijn altijd leuk
[afbeelding]
en waar die over gaat
[afbeelding]
En net zo triest idd.
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:24:01 #30
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53086517
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:19 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

En net zo triest idd.
zeer triest idd, de keiharde waarheid is zeer triest.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_53086887
Kut linksen. De fik erin!
pi_53086962
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:45 schreef Elwood1802 het volgende:
Kut linksen. De fik erin!
wat is links en wat is rechts als iets waarheid heet?

Wat een onzin... rechts en links klinkt als dag en nacht, yin en yang?
So?
Dus ben je rechts'handig' dan denk je hier niet over na? Dan is dit alles kul, want ik ben ook rechtshandig...
pi_53087015
Goede reactie wel!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_53087487
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goede reactie wel!
God eindelijk dacht dat niemand dat ooit nog eens zou typen
hehe
opgelucht kijkt nu
pi_53088121
nWo is toch dat worstelclubje?
pi_53088171
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:31 schreef Jordy-B het volgende:

Je kan bij elke gebeurtenis wel dingen vinden die je met de juiste argumenten zo kan draaien dat er iets raars aan de hand is. Hebben ze die studio nu al gevonden waar de maanlanding in is opgenomen?
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_53088193
quote:

Er was zo'n FAQ ergens, waarbij je een artikel kon testen op naar ik dacht 7 punten. Hoe meer punten het scoorde, hoe ongeloofwaardiger het artikel zou zijn. Een van de zwaarst wegende punten was het gevoel "gevolgd of in de gaten gehouden worden" van de schrijven, na het publiceren van een "belastend" artikel.
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_53089382
Er zijn meer dan genoeg vraagtekens te plaatsen bij wat er gebeurd is op 9/11. Meteen de meest wilde complottheoriën lopen verkondigen gaat mij wat te ver, maar zomaar blindelings geloven wat de media je voorschotelen is ook eng gedrag.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_53093281
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:06 schreef Dalamar het volgende:
Er zijn meer dan genoeg vraagtekens te plaatsen bij wat er gebeurd is op 9/11.
Welnee.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:10:39 #40
104367 Thrackan
new and improved
pi_53093339
En nu je het gelooft zijn er 912 mafkezen!
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
pi_53093350

pi_53093403
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 09:06 schreef Dalamar het volgende:
zomaar blindelings geloven wat de media je voorschotelen is ook eng gedrag.
Dat is iets wat sowieso niets met 9/11 te maken heeft. En ook niet met complotten. Media moet geld verdienen. Dat doen ze door alleen te berichten over wat mensen willen horen. Dat zorgt er ook voor het massaal berichten over elk onzinnig detail dat niets te betekenen heeft maar waar een heleboel in te lezen is door iemand met een beetje fantasie.
De manier waarop 'het nieuws' gebracht wordt is zonder meer absurd en het lijkt nog het meest op stemmingmakerij dan wat dan ook In Amerika nog erger dan hier, maar ook de Nederlandse media is er zeker niet onschuldig aan. Een complot is echter weer heel iets anders.
pi_53094219
Mensen die loose change geloven
pi_53094263
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53094265
Leuk topic
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53094345
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:10 schreef LekkerWijf het volgende:
[afbeelding]

hmmmmmmmm
pi_53094523
Whahaha wat een trieste believers hier.
pi_53094584
Hou eens op met het topic de hijacken alstublieft.

nWo Is inderdaad een afgescheiden onderdeel geweest van de WWF (nu WWE), dus het entertainment-worstelen dus. New World Order is echter ook een concept wat in het gelijknamige boek van Wells gebruikt wordt: http://en.wikipedia.org/wiki/New_World_Order_(conspiracy)

De New World Order theorie stoelt historisch gezien op anti-semitisme, maar heeft later veel gezichten gegeven. Bottom Line: De echte macht ligt ergens anders.

Even terug op mensen die je proberen te overtuigen met 9/11 onzin (of zin): vandaag is op het nieuws dat mensen uit heel Manhattan nu gezondheidsproblemen proberen te verhalen op de overheid.
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_53094602
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:53 schreef RM-rf het volgende:
[afbeelding]
zulks een hip hoedje! waar is die te koop? .
  dinsdag 11 september 2007 @ 13:40:49 #51
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_53095211
Op de frontpage zit ook een heel stel van die fanatieke mafkezen.
Is TRU op excursie vandaag?
pi_53101338
Cadeautje voor de mafketels, en nou optiefen.
pi_53117298
Toch vind ik dat veel mensen het zich niet kunnen veroorloven zo skeptisch (of naïef) te zijn. Het is geen ver-van-je-bed-show, het is de wereld van iedereen.
pi_53121553
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:32 schreef Naehin het volgende:
Toch vind ik dat veel mensen het zich niet kunnen veroorloven zo skeptisch (of naïef) te zijn. Het is geen ver-van-je-bed-show, het is de wereld van iedereen.
Je moet gebeurtenissen ook niet belangrijker maken dan ze zijn. Zo belangrijk voor de geschiedenis is die aanslag nu ook weer niet.
  woensdag 12 september 2007 @ 15:27:42 #55
104367 Thrackan
new and improved
pi_53122889
Gewoon antikal gebruiken, werkt goed tegen aanslag.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  woensdag 12 september 2007 @ 15:30:47 #56
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_53122958
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:25 schreef ScudRaket het volgende:
9/11 Conspiracy theories
Je was bekend met het feit dat de officiële versie ook een conspiracy theory is?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 12 september 2007 @ 15:31:36 #57
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_53122974
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:17 schreef pmdomela het volgende:
Cadeautje voor de mafketels, en nou optiefen.
PM is ook alweer debunked

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_53259430
quote:
Op maandag 10 september 2007 23:22 schreef pmdomela het volgende:
Volgens mij ging het topic hierover en niet of 9-11 wel of niet door amerikanen zelf is opgezet of zie ik dit verkeerd?
  dinsdag 18 september 2007 @ 01:07:24 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_53261457

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')