quote:
Op maandag 10 september 2007 23:22 schreef pmdomela het volgende:Ik was dus vanmiddag met wat vrienden na college in de stad, ff wat te eten scoren bij de mac in de Leidsestraat, lopen we naar het leidseplein krijg ik van een of andere Nerd het volgende in mijn hand gedrukt.
[
afbeelding]
[
afbeelding]
En een dvd'tje "om thuis te bekijken" (nieuwe onderzetter!)
We lopen 10 meter verder en ik zeg tegen de rest "Ik ga de wereld verbeteren en die gast eens ondervragen, be right back".
Ik dus terug rennen naar die gast;
Ik: Zeg me eens, denk je nou echt dat een regering die zo barst van de knuppeligheid, zoveel fiasco's veroorzaakt (zie: Amerikaanse economie, Irak, etc), en met aan het hoofd een dommerd als Bush zo'n enorm project als 9-11 kan opzetten en uitvoeren zonder lekken o.i.d.?
En denk je nou echt dat ze die twee torens zo vol konden zetten met explosieven zonder dat iemand het ook maar merkte? Weet je wel hoe lang professionele bedrijven bezig zijn met het voorbereiden van een "controlled demolition" van een te slopen gebouw?
Hij: Ik heb geen mening, ik heb alleen maar vragen.
Ik: Als je alleen maar vragen had zou je me geen dvd met loose change erop geven, kun je je punt niet gewoon even beargumenteren zoals elk gezond debaterend persoon zou doen?
Hij: Ik sta hier morgen nog, kom anders morgen maar even terug!
Ik:
Klacht: Domme mensen die moord en brand schreeuwen en hun mening niet durfen/kunnen/willen onderbouwen.
Haha, jij hebt zeker die dvd niet gekeken. Of Fahrenheit 9/11?
Ik zal je een paar feiten vertellen, gewoon for the hell of it. WTC #7 was een gebouw dat dicht bij de Twin Towers stond, aan de andere kant van een autoweg. Toen de vliegtuigen in de gebouwen crashte, woedde er in dat gebouw een brand wat door de plaatselijke brandweermannen werd omschreven als een 'typische kantoorbrand'. Makkelijk onder controle te krijgen en te blussen. Niet veel later, zonder dat er brokstukken of wat dan ook van de Twin Towers op waren gekomen, stortte WTC #7 in alsof het niets was.
Er bestaat een telefoonopname van de directeur van de New Yorkse brandweer die het 'bevel' geeft om het gebouw neer te halen, omdat het zogezegd 'toch niet meer te redden was'. Iets wat door de plaatselijke brandweermannen tegengesproken was. Het gebouw werd dus neergehaald alsof het een typisch gevolg was van de brand die er in dat gebouw woedde.
Zembla heeft video-opnames laten zien aan 's Nederlands beste explosievenexpert (ik ben zijn naam kwijt, maar hij leek een beetje op een Sjonnie), en die heeft verklaard dat het gebouw zo niet kon instorten zonder 2 weken tot 2 maanden voorbereiding. Iemand was dus al een tijdje van plan het gebouw op te blazen, lijkt het.
Het blijkt ook dat er op de Twin Towers juist een enorme verzekering was afgesloten door iemand die nu heel erg rijk is, en dat er op 10 september 2001 meer dan normale beweging was op de beurs, en dan bedoel in in aandelen van vliegvaartmaatschappijen. Drie dagen na 9/11 werd New York begaanbaar verklaard omdat Wall Street heropend moest worden, wat achteraf is toegegeven door de Council on Environmental Quality. De lucht zat vol met asbest van bijvoorbeeld de rookmelders en andere stoffen zoals lood en kwik.
En Irak waren in de eerste plaats geen massavernietigingswapens. Colin Powell heeft dit ook achteraf toegegeven maar ook dit werd in de doofpot gestopt.
Het Witte Huis heeft het misschien niet zo gepland, maar ze hebben het zeker wel geweten.
Bekijk die dvd of kijk op 911truth.org en bestel die dvd. Je hoeft alleen de verzendkosten te betalen.