Ja hoor , als je niet kan zingen doe je dat maar onder de douche, niet in een stadion met 50.000 mensen en 1.500.000 mensen die voor de tv zitten te kijken en luisterenquote:Op maandag 10 september 2007 23:22 schreef Vince_Taylor het volgende:
Iedereen mag het volkslid zingen toch zeker ??
Het is wel tot in den doetquote:Op maandag 10 september 2007 23:28 schreef tralalala het volgende:
Hij maakte ook een foutje volgens mij, doet ipv dood![]()
En hij had nog haast ook.
Hij wil opvallen, door de ouderwetse spellingswijze te volgenquote:Op maandag 10 september 2007 23:28 schreef tralalala het volgende:
Ouderwetse uitspraakquote:Op maandag 10 september 2007 23:28 schreef tralalala het volgende:
En hij had nog haast ook.
Precies, hij ging zo snel dat het nl elftal niet eens door had dat hij al begonnen was..quote:Op maandag 10 september 2007 23:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ouderwetse uitspraakHij had inderdaad haast, leek alsof hij het meezingende publiek als leidraad zag voor het tempo.
neenquote:
Niet mee zingen of het niet kennenquote:Op maandag 10 september 2007 23:56 schreef Biogarde het volgende:
Schandaliger is het dat die overbetaalde voetballers geen woord meezongen.
Toen bij het EK onder 21 had ik het idee dat best wel veel juist wel meezongen...dus wie weet zingt straks de nieuwe generatie Oranje het allemaal wel.quote:Op maandag 10 september 2007 23:56 schreef Biogarde het volgende:
daar ben ik het 100% mee eensquote:Op maandag 10 september 2007 23:56 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op maandag 10 september 2007 23:38 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Precies, hij ging zo snel dat het nl elftal niet eens door had dat hij al begonnen was..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |