abonnement Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf zaterdag 17 november 2007 @ 22:23:49 #201
145146 Andyy
pi_54683640
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 21:59 schreef FiveseveN het volgende:

[..]

Gebruik je MS Explorer? Bij een anderee browser (Foxdinges) gaat het weleens mis.
Firefox, die doet het gewoon hoor hier
pi_54684340
Hij doet het op zich wel, maar als je op een rode link gaat staan krijg je een navigatievenster erlangs. Als je hier naar toe wilt gaan om iets te selecteren verdwijnt ie weer. Enkel als je supervoorzichtig en exact naar rechts gaat doet hij het.

Ook staan niet alle knoppen in beeld. WILD staat bijvoorbeeld maar half in beeld onderaan, geen idee of er nog knoppen onderstaan.
Wie een kuil graaft voor een ander, en daar geld voor vraagt, is een begrafenisondernemer.
pi_54684935
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:48 schreef Jobo77 het volgende:
Hij doet het op zich wel, maar als je op een rode link gaat staan krijg je een navigatievenster erlangs. Als je hier naar toe wilt gaan om iets te selecteren verdwijnt ie weer. Enkel als je supervoorzichtig en exact naar rechts gaat doet hij het.

Ook staan niet alle knoppen in beeld. WILD staat bijvoorbeeld maar half in beeld onderaan, geen idee of er nog knoppen onderstaan.
MMmmm... Je kunt gewoon op een rood blokje klikken. Het venster rechts laat alleen maar zien welke onderwerpen erin zitten.
  zaterdag 17 november 2007 @ 23:25:34 #204
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_54685152
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 22:48 schreef Jobo77 het volgende:
Hij doet het op zich wel, maar als je op een rode link gaat staan krijg je een navigatievenster erlangs. Als je hier naar toe wilt gaan om iets te selecteren verdwijnt ie weer. Enkel als je supervoorzichtig en exact naar rechts gaat doet hij het.

Ook staan niet alle knoppen in beeld. WILD staat bijvoorbeeld maar half in beeld onderaan, geen idee of er nog knoppen onderstaan.
FF geprobeerd, maar hier doet het prima. Ik werk met Avant browser. Ik werk overigens wel in 1280x1024, en gezien jouw probleem kan dat er wat mee te maken hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gunny op 18-11-2007 12:59:49 ]
  zondag 18 november 2007 @ 13:45:06 #205
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_54692480
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:43 schreef Jobo77 het volgende:

[..]

Die zijn er in NL ook maar enkele. Helaas denken er vele deskundige te zijn. Door enkel te lezen op internet word je ook geen deskundige, door af en toe te schieten ook niet.

Als je 65 bent en je hele leven met vuurwapens gewerkt hebt, er studie naar gedaan hebt en god weet wat meer mag je je onderhand deskundige noemen. Ik verdenk mezelf er ook niet van deskundig te zijn. Ik weet nog geen 1 % van wat er te weten valt.

Op FP denken er een heel aantal iets te weten, maar die weten vaak iets met een N ervoor. Russisch roulette met een pistool Het geweer van Dirty Harry als nieuw dienstwapen voor de politie (.44 magnum revolver) Af en toe is het wel humor. Maar ik bekijk het zo, als iemand over voetbal begint kan ik er niks over mee praten. Ik weet dat er 38 man op het veld staan die tegen een bal aantrappen en daar stopt het mee
Dit treft het precies. Ik weet er gelukkig wel het ea van. Het zou ook niet best zijn als je niet wist waar je met bezig bent met dit soort hobby's. Maar om mezelf op de borst te kloppen, nee, echt niet. Mijn interesse gaat echter meer uit naar het hoe en waarom van wapens, met name sommige technieken. De balistiek is weer wat minder voor mij. Alhoewel dat misschien nog wel komt als ik op de harskamp wil gaan schieten. Daar heb je die kennis wel nodig.

Trouwens al eens op de film gelet? Schieten met 1 hand op 100mtr en 1 shot 1 kill. 12x schieten met een 6schots revolver. Je blijft lachen als je het ziet. Jammer genoeg zijn er een hoop mensen die denken dat het allemaal nog kan ook.
pi_54697567
Steven Seagal tijdens het maken van een duikvlucht meerdere tegenstanders uitschakelen. Met 2 pistolen tegelijk vuren en nog alle doelen raken.... Vuren met een M60 en de patroonband word langer ipv korter,
Met een m60 een hele muur kapot schieten en dan de film op pauze zetten en inzoomen op de afgeschoten hulzen... zeer goed te zien dat het losse flodders zijn. Inderdaad, films zitten boordevol "foutjes" die voor sportschutters opvallen en ergenissen zijn. :-)

Maar wat ik bedoel met dat ik maar 1 % weet, als je weet hoe je wapens werken, de techniek erachter etc etc is dat goed, maar dat is nog steeds maar 1% van wat er te weten valt. Tov een leek weet ik 99%, maar tov een vuurwapen expert weet ik maar 1 %. Misschien iets meer, maar ik heb het dan ook over de ballistiek enzo.
Wie een kuil graaft voor een ander, en daar geld voor vraagt, is een begrafenisondernemer.
  FOK!fotograaf zondag 18 november 2007 @ 19:35:12 #207
145146 Andyy
pi_54700669
bijna niemand heeft de trekkerdiscipline in films
pi_54707313
Iemand deze al gezien in Nederland?



De nieuwe .22lr van Walther, de SP 22:

http://www.carl-walther.info/dev2/index.php?company=walther&lang=EN&content=products&hid=2&uid=6

Ik vind het wel een aardig concept. Betere kwaliteit en wat comfortabeler dan de P22, maar niet veel duurder. Lijkt gemakkelijk uit te breiden en er zijn veel opties beschikbaar.

Nadeel is de magazijnpal in de voet van de greep (vergelijkbaar met de oude Ruger MK I en II). Daarbij is het met dergelijke nieuwe wapens altijd oppassen voor kinderziektes, meestal gaan er wel een jaar of wat overheen voor die eruit ontwikkeld zijn.

Toch ben ik nog steeds op zoek naar een .22lr pistool, en deze lijkt me een goede afweging tussen prijs en kwaliteit. Leuke looks, modern, veel mogelijkheden. Maarja, ik heb ze dus nog niet gezien en op internet zijn nog nauwelijks reviews te vinden. Dus mijn vraag, wie weet er meer over?
  zondag 18 november 2007 @ 23:38:07 #209
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_54707354
quote:
Op zondag 18 november 2007 19:35 schreef Andyy het volgende:
bijna niemand heeft de trekkerdiscipline in films
Wel last van een jeukende vinger.
pi_54707767
En niets negatiefs over Steven Seagal he!
  maandag 19 november 2007 @ 10:18:50 #211
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_54711430
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:54 schreef Evil_Jur het volgende:
En niets negatiefs over Steven Seagal he!
Moah, hij wordt oud. Zijn laatste films gezien?
pi_54712727
Rare vraag. Kan je met je KNSA pas ook bijvoorbeeld een keer bij een andere club/ baan schieten (zonder lid te worden van die club/ baan)? En dat ook laten aantekenen op je 'stempelkaart'?

(heb zelf nog geen verlof/ wapen, dus zal ook een wapen moeten huren)
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 19 november 2007 @ 12:45:31 #213
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_54714420
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Rare vraag. Kan je met je KNSA pas ook bijvoorbeeld een keer bij een andere club/ baan schieten (zonder lid te worden van die club/ baan)? En dat ook laten aantekenen op je 'stempelkaart'?

(heb zelf nog geen verlof/ wapen, dus zal ook een wapen moeten huren)
Ligt aan het beleid van de vereniging, meestal kom je toch op uitnodiging van een lid mee.

Zelf weleens binnengelopen bij van Dam en dat was geen probleem. Aantekenen doen ze ook gewoon.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 19 november 2007 @ 13:09:03 #214
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_54714913
quote:
Op maandag 19 november 2007 11:30 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Rare vraag. Kan je met je KNSA pas ook bijvoorbeeld een keer bij een andere club/ baan schieten (zonder lid te worden van die club/ baan)? En dat ook laten aantekenen op je 'stempelkaart'?

(heb zelf nog geen verlof/ wapen, dus zal ook een wapen moeten huren)
Bij ons kun je een baan huren als je lid van de knsa en een andere vereniging bent. Hoe het met de eventueel nodige wapens zit kan ik echter zo niet zeggen. Je aantekening krijg je dan ook gewoon. Ben je geen lid van een andere vereniging dan zal het lastiger worden.
pi_54716569
quote:
Op maandag 19 november 2007 13:09 schreef Gunny het volgende:

[..]

Bij ons kun je een baan huren als je lid van de knsa en een andere vereniging bent. Hoe het met de eventueel nodige wapens zit kan ik echter zo niet zeggen. Je aantekening krijg je dan ook gewoon. Ben je geen lid van een andere vereniging dan zal het lastiger worden.
Ben lid van een andere vereniging, staat ook achterop mijn KNSA pas.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_54716703
Dat moet ook wel, je kunt alleen lid zijn van de KNSA als je ook lid bent van een KNSA vereniging. En tegenwoordig zijn er alleen nog KNSA verenigingen aangezien KNSA lidmaatschap verplicht is voor verlofhouders.
pi_54716730
quote:
Op maandag 19 november 2007 10:18 schreef Gunny het volgende:

[..]

Moah, hij wordt oud. Zijn laatste films gezien?
Dat was inderdaad even slikken. Maar die oudere films; Heerlijk

Kom op, 1911's, Aikido, en die stem! Wat een held
pi_54718707
Ik heb al zijn films in de kast staan en kijk ze nog steeds. Maar meer voor de manier waarop hij vecht dan de schietscenes. Die zijn vaak niet om aan te zien. Helaas.
Wie een kuil graaft voor een ander, en daar geld voor vraagt, is een begrafenisondernemer.
  maandag 19 november 2007 @ 17:14:32 #219
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_54719724
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:32 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat moet ook wel, je kunt alleen lid zijn van de KNSA als je ook lid bent van een KNSA vereniging. En tegenwoordig zijn er alleen nog KNSA verenigingen aangezien KNSA lidmaatschap verplicht is voor verlofhouders.
Misschien had ik erbij moeten zetten, vuurwapenvereniging. Als je bij een luchtvereniging zit heb je ook een knsa pas.

Bovendien was de knsa, in de laatste uitgave meen ik, zo vriendelijk om een legale truuk te vermelden hoe je aan dat jaar wachttijd voor je eerste vuurwapen kunt ontkomen. Zodoende vergat ik het een beetje.
pi_54721903
quote:
Op zondag 18 november 2007 23:36 schreef Evil_Jur het volgende:
Iemand deze al gezien in Nederland?

[ afbeelding ]

De nieuwe .22lr van Walther, de SP 22:

http://www.carl-walther.info/dev2/index.php?company=walther&lang=EN&content=products&hid=2&uid=6

Ik vind het wel een aardig concept. Betere kwaliteit en wat comfortabeler dan de P22, maar niet veel duurder. Lijkt gemakkelijk uit te breiden en er zijn veel opties beschikbaar.

Nadeel is de magazijnpal in de voet van de greep (vergelijkbaar met de oude Ruger MK I en II). Daarbij is het met dergelijke nieuwe wapens altijd oppassen voor kinderziektes, meestal gaan er wel een jaar of wat overheen voor die eruit ontwikkeld zijn.

Toch ben ik nog steeds op zoek naar een .22lr pistool, en deze lijkt me een goede afweging tussen prijs en kwaliteit. Leuke looks, modern, veel mogelijkheden. Maarja, ik heb ze dus nog niet gezien en op internet zijn nog nauwelijks reviews te vinden. Dus mijn vraag, wie weet er meer over?
Zo te zien is deze wel vast te houden in tegenstelling tot de P22.
Ik heb vrijdag geschoten met de P22 en het is niks voor mij.

Tot nu toe kan ik het beste overweg met de Colt 22, maar ik ben dan ook maar een leek.
pi_54722442
quote:
Op maandag 19 november 2007 18:50 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Zo te zien is deze wel vast te houden in tegenstelling tot de P22.
Ik heb vrijdag geschoten met de P22 en het is niks voor mij.

Tot nu toe kan ik het beste overweg met de Colt 22, maar ik ben dan ook maar een leek.
Niks mis met de Colt .22, daar heb ik het ook op geleerd!
pi_54722798
quote:
Op maandag 19 november 2007 17:14 schreef Gunny het volgende:

[..]
Bovendien was de knsa, in de laatste uitgave meen ik, zo vriendelijk om een legale truuk te vermelden hoe je aan dat jaar wachttijd voor je eerste vuurwapen kunt ontkomen. Zodoende vergat ik het een beetje.
?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 19 november 2007 @ 19:44:56 #223
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_54722953
quote:
Op maandag 19 november 2007 19:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

?
Als je het blad krijgt, goed de ingezonden vragen lezen. De antwoorden zijn soms erg lachen.

Je vraagt ja af wat het voor nut heeft om de regels te veranderen, behalve de bestaande schutter het leven zuurder te maken als je dat leest.
pi_54722974
Niet om voor Walther te spammen, maar hier kun je goed zien hoeveel er mogelijk is met die SP22:

http://www.carl-walther.info/dev2/sp22/konfigurator.php
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:19:55 #225
181242 Gunny
Blijf es ff stilzitten ja.
pi_54734574
quote:
Op maandag 19 november 2007 14:33 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Dat was inderdaad even slikken. Maar die oudere films; Heerlijk

Kom op, 1911's, Aikido, en die stem! Wat een held
Ja, dat is waar. De oude films blijven goed. Vooral het Aikido is gewoon erg goed van hem.

Overigens net weer zo'n schiet altijd raak film gezien. Als ik zo met mijn schietkunsten om zou gaan dan raakte ik alleen dat wat achter me stond, geen kaarten.

De titel is Recoil. Gelukkig doet hij nog een poging om zijn revolvers tussendoor weer te laden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')