Terrasje pakken kom je hier niet onderuit, aan zee wonende.quote:Op maandag 10 september 2007 22:12 schreef pberends het volgende:
Wat is dat toch met die cliché-mensen tegenwoordig.
"Ik hou van een terrasje pakkennnnnnnnn, goeie boeken vind ik Komt een vrouw bij de dokter van Kluun en natuurlijk alles van Nicci French en Heleen van Rooyennnnnnnnnn, Maroonnnnnnnnn 5 vind ik goeie muziek en ik kijk CSI, ik doe aan fitnessssssss, mijn favoriete film allertijden is <insert recente kraker van Brad Pitt of Johnny Depp>
De originaliteit is weer ver te zoeken anno 2007.
JA!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Terrasje pakken kom je hier niet onderuit, aan zee wonende.
Als je het over goede boeken gaat hebbenvan die doktersromannetjes, nee dank je. Doe mij maar een literaire thriller
![]()
Maroon5 was goed, is bagger geworden.
CSI is te voorspelbaar
Fitnessen is leuk, alhoewel lessen nemen leuker is
'ben ik nu cliché?![]()
maar noem het dan niet 'terrasje pakken'quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:56 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
JA!
Maar terassen zijn ook gewoon tof, dat dan weer wel!
Stuk voor stuk goede films!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:11 schreef zwemmerseczeem het volgende:
Studenten die:
-Een DVD collectie met daarin onder andere Pulp Fiction, Resevoir dogs, Memento, The Big Lebowski, The Usual Suspects.. etc..
Kut films en passen perfect in het rijtje hippe, cliche nurts.quote:
Wat Dan Brown? Grisham?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:54 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Als je het over goede boeken gaat hebbenvan die doktersromannetjes, nee dank je. Doe mij maar een literaire thriller
![]()
het zijn geen kutfilms. geen mening maar feit. dus is het net zo cliché als kleren aanhebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:47 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Kut films en passen perfect in het rijtje hippe, cliche nurts.
hey heb jij toevallig Crank nog liggen??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:33 schreef Yestuuur het volgende:
Voordeel van dat filmcliché is wel dat ik die films niet hoef te kopen omdat ik ze toch zo kan lenen van vrienden
wacht maar even colbertjes gaat nog MAARRR, gilletjes gaan het helemaal worden dit jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:57 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik nu rete-irritant vind, is dat iedereen opeens in colbeeeerrrrtjes gaat lopenWat is er mis met gewoon een jas?!
![]()
Kutquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:02 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wacht maar even colbertjes gaat nog MAARRR, gilletjes gaan het helemaal worden dit jaar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |