The horrorquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:58 schreef apestaartje het volgende:
[..] terwijl buiten een tuinlaaf naar binnen loert.
Heb je het over online dating ofzo hier? Want anders spreek je toch gewoon niet met ze af?quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:12 schreef Viking84 het volgende:
Eensch.
En wat ook irritant is: van die mensen van wie je al weet wat ze allemaal gaan zeggen als je met hen afspreekt. Dus: mensen waar totaal geen verrassingselement in zit.
een pittg kapsel" heet datquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:58 schreef apestaartje het volgende:
[..]
...met kort rood haar, een vormeloos windjack aan en 'stevige stappers'.
Hoort jouw vriendin/vrouw bij de 47 of de 3?quote:Op maandag 24 september 2007 13:28 schreef Samcali het volgende:
[..]
een pittg kapsel" heet dat![]()
Komt erg veel voor inderdaad, vrouwen willen schijnbaar niet meer aantrekkelijk zijn als ze eenmaal getrouwd zijn en een kind hebben. Ik haal mijn zoontje van 5 regelmatig op van school. Denk je daar mooie milfs van rond de dertig jaar te kunnen bekijken, zijn er ocharm 3 van de 50 die er nog enigszins neukbaar uitzien![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:18 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
.
Ik mag niet teveel rose drinken van Sonja Bakker en na mn school ga ik eerst backpacken in Australie en daar een blog over bijhouden.
Koefnoenquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:58 schreef apestaartje het volgende:
[..]
...met kort rood haar, een vormeloos windjack aan en 'stevige stappers'. Thuis gaat er Sky Radio aan, terwijl buiten een tuinlaaf naar binnen loert. Zo'n beeld heb ik bij zogenaamde 'prettig gestoorde' mensen.
Marco Bakker en Guus Middink?quote:Op maandag 24 september 2007 20:05 schreef Maarteb het volgende:
De middelmatigheid van cultuur, wat een mooi punt... Tevens houd ik ook van lekker eten en leuke dingen doen, mijn weekend bestaat uit winkelen en op visite gaan bij kenissen. Om vervolgens de onderwerpen, die me onderworpen hebben in dit leven en lekker op de tong liggen met deze figuranten te bespreken. Natuurlijk een marco b of guus m cd in de speler.
Ik ben wel origineel trouwens, check mn last-FM maar voor m'n superieure l33t muzieksmaak bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 september 2007 22:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Tevensvoor de lijstjes met merken op Hyves, waar mensen aan kunnen geven met welke merken ze zich identificeren
Ook kippen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:42 schreef HAL9000S het volgende:
Neen, ik neuk alleen dieren.... lekker origineel.
Ok , ik vroeg me al een tijdje af of er ook kippenneukers bestonden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:00 schreef HAL9000S het volgende:
Vooral kippen.... iedereen doet al honden
Was er niet een schrijver die dat beschreef in zijn boek? Jan Wolkers of Gerard Reve ofzo?quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok , ik vroeg me al een tijdje af of er ook kippenneukers bestonden.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:18 schreef Posdnous het volgende:
[..]
.
.
Ik mag niet teveel rose drinken van Sonja Bakker en na mn school ga ik eerst backpacken in Australie en daar een blog over bijhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |