quote:
Op zaterdag 27 oktober 2007 15:32 schreef Leep het volgende:Klein kickje.
Ik heb hetzelfde probleem maar dan als vrouw. Ik word heel snel droog. Terwijl mijn vriend me wel ontzettend opwind

We hebben het laatst wel met glijmiddel geprobeerd,ging heel goed maar ideaal is het niet. Geeft een bende en om het nu altijd te moeten gebruiken
Iemand een idee hoe dit kan, het te verhelpen is? Ik drink best weinig op een dag, maar lijkt me sterk dat dit ookop je vaginaalvocht slaat
Of er wat aan gedaan kan worden varieert, wat meer drinken is altijd goed, voor je gezondheid moet je een anderhalve liter per dag drinken, minimaal.
De ene vrouw wordt gewoon natter dan de ander, de een droogt op net voor ze klaarkomt, de ander maakt het bed nat, de een druipt het langs de benen, de ander wordt amper tot niet nat in het geheel.
Glijmiddel is dan de beste optie, gebruik een goed glijmiddel zoals eros bv, daar kan je zeer spaarzaam gebruik van maken zonder dat het stroef wordt.
Het is wat duurder, maar dan heb je ook iets prettigs, het hoeft geen gore plakbende te worden en overal smeersel vinden, een paar druppels is al genoeg.
Maak je er vooral niet te druk om, ieder vrouwenlijf is net weer wat anders, er is niets mis met je als je niet druipt, het is gewoon zoals jouw lichaam reageert, als je verder maar wel goed geniet is er niets aan de hand.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.