abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53127427
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:38 schreef Pwny het volgende:

[..]

Idd zoals boven je staat zou ik voor een london city comet gaan dat zal je dan zo'n 250 kosten als ik het goed heb en 2e hands kijken voor een roland cube versterker, die krijg je voor die 50 euro waarschijnlijk wel. En dan heb je een hele degelijke set om te beginnen. In tegenstelling tot die beginnersset die waarschijnlijk evenduur is dan.
Bedankt voor de tips! Kan je ook vertellen waarom een London City (comet) misschien? Ik zal er eens naar google'n
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_53127485
het was een london city comet of een spitfire mkII volgens mij de laatste maar ik weet het niet zeker meer
Dribbel undercover
  woensdag 12 september 2007 @ 18:45:38 #213
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53127488
Oh, dat valt wel mee. Wij hebben een Grafisch Lyceum-dude in de band. Daar waren ze met de t-shirts ook blij mee. We leverden echt een perfect bestand in haha.
Staat alleen het logo op verder.

Kan ff geen heldere foto vinden, maar hier heb ik het groene exemplaar aan. We hebben ook het in het zwart laten maken en zwarte girlies (kan ik ff geen foto van vinden).
Zijn op zich erg goed gedrukt. De bedrukking zelf is geweldig. De girlies vielen wat klein uit. De meiden met S hebben we dan ook M verkocht. Gelukkig kon ik 5 Sjes naar Brazilië verschepen, anders waren we die nooit kwijt geraakt. .

De service is echt super bij BM. We kregen ineens een mailtje van "hoi! ik zie op jullie site dat jullie de 17de een optreden hebben. We gaan proberen om voor dan jullie shirts bezorgd te hebben!" . Hebben we niet eens om gevraagd. Een week later was ook goed geweest. .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_53127501
Wat zit die switch op een rare plek voor een lespaul joh
en dat versterkertje dat kan je hem toch niet aandoen
Dribbel undercover
pi_53127566
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
Oh, dat valt wel mee. Wij hebben een Grafisch Lyceum-dude in de band. Daar waren ze met de t-shirts ook blij mee. We leverden echt een perfect bestand in haha.
Staat alleen het logo op verder.

Kan ff geen heldere foto vinden, maar hier heb ik het groene exemplaar aan. We hebben ook het in het zwart laten maken en zwarte girlies (kan ik ff geen foto van vinden).
Zijn op zich erg goed gedrukt. De bedrukking zelf is geweldig. De girlies vielen wat klein uit. De meiden met S hebben we dan ook M verkocht. Gelukkig kon ik 5 Sjes naar Brazilië verschepen, anders waren we die nooit kwijt geraakt. .

De service is echt super bij BM. We kregen ineens een mailtje van "hoi! ik zie op jullie site dat jullie de 17de een optreden hebben. We gaan proberen om voor dan jullie shirts bezorgd te hebben!" . Hebben we niet eens om gevraagd. Een week later was ook goed geweest. .
Ja precies zo'n vectorbestand, wij hadden zoiets van, we kunnen ook zelf kutten maar dan liever die 20 euro bijbetalen en zeker weten dat het goed gaat.
Ik had nog heel erg m'n twijfels omdat het echt een heel crappy bestand was wat we stuurden, maar het is echt superstrak geworden

Ziet er tof uit die shirts niet overdreven druk enz gewoon goed

Maar inderdaad een superservice daar het zou 4-5 weken duren. Gevraagd of het binnen 4 weken voor de voglende optredens kan. Oh geen probleem we zetten er wat haast achter en dan komt het goed.
10 dagen later is die al binnen
Dribbel undercover
pi_53127605
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:46 schreef Pwny het volgende:
Wat zit die switch op een rare plek voor een lespaul joh
en dat versterkertje dat kan je hem toch niet aandoen
heej, die amp ben ik ook mee begonnen hoor!

en ja, die switch zit bij andere les paul's op een andere plek.
so fucking what?

Edit: Ohja, en een Digitech RP50 multieffectenbak ook nog, werkt prima in combinatie met die amp.
heb ik jaren en jaren over gespeeld
  woensdag 12 september 2007 @ 18:51:59 #217
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53127650
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:48 schreef Pwny het volgende:

[..]

Ja precies zo'n vectorbestand, wij hadden zoiets van, we kunnen ook zelf kutten maar dan liever die 20 euro bijbetalen en zeker weten dat het goed gaat.
Ik had nog heel erg m'n twijfels omdat het echt een heel crappy bestand was wat we stuurden, maar het is echt superstrak geworden

Ziet er tof uit die shirts niet overdreven druk enz gewoon goed

Maar inderdaad een superservice daar het zou 4-5 weken duren. Gevraagd of het binnen 4 weken voor de voglende optredens kan. Oh geen probleem we zetten er wat haast achter en dan komt het goed.
10 dagen later is die al binnen
We houden zelf ook niet van heel drukke shit. Onze drummer wilde zelfs een bedrukking alleen op de linkerborst, maar dat is erg domme marketing natuurlijk. Mensen moeten van een afstand wel kunnen zien dat het een shirt van ons is. .

De volgende shirts die we laten maken (nadat onze CD af is, waar we nog aan moeten beginnen ) zullen wel een plaatje bevatten denk ik, maar we hebben nog geen idee wat.
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_53127899
Als je maar geen drukke plaatjes doet ofzo
Als ik érgens niet tegen kan zijn het van die erge tyfesdrukke metalshirts
of shirts met een waslijst aan tourdata op de achterkant

Dribbel undercover
  woensdag 12 september 2007 @ 19:06:25 #219
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53127990
Ik vind dat wel een leuk shirt voor Ares eigenlijk. .

Ach, beter zo'n shirt dan zo'n jochie in zijn te strak streepjesshirtje. "Kijk mij eens hip britpop zijn!" .

Heaumeau! .
pi_53128327
Toer shirts met data's zijn stoer!
en ja, 'drukke' metal shirts for live he?
pi_53128352
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Pwny het volgende:
het was een london city comet of een spitfire mkII volgens mij de laatste maar ik weet het niet zeker meer
Zoiets dus http://www.groove-factory(...)sunburst-p-1244.html
  woensdag 12 september 2007 @ 19:28:42 #222
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53128624
Als we toch met merch gaan smijten (en voor wie het een vliegende neuk interesseert)

...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_53128699
http://www.alphenaar.com/N_frame.html?http://www.alphenaar.com/London_City_N_grp_39_2_7-1.html

deze was het die ik bedoelde de MKII die comet weet ik niet zeker hoe goed die is

Britpop
drukke metalshirts
britpop
tourdata's
Dribbel undercover
pi_53128835
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:30 schreef Pwny het volgende:
http://www.alphenaar.com/N_frame.html?http://www.alphenaar.com/London_City_N_grp_39_2_7-1.html

deze was het die ik bedoelde de MKII die comet weet ik niet zeker hoe goed die is

Britpop
drukke metalshirts
britpop
tourdata's
Oh dat is in Haarlem zie ik Van het weekend maar even langs gaan
pi_53128915
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:35 schreef Cid het volgende:

[..]

Oh dat is in Haarlem zie ik Van het weekend maar even langs gaan
Ach die dingen kan je waarschijnlijk overal wel krijgen Maar het is in iedergeval waar voor je geld
Dribbel undercover
  woensdag 12 september 2007 @ 19:38:20 #227
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53128938
pi_53129808
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
Een dikke transistor 15watter? Bestaat dat? .
Als ik zeg dat het een stom neuzig rot bakkie is krijg ik em nooit kwijt natuurlijk .
  woensdag 12 september 2007 @ 20:14:30 #229
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_53130037
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:06 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Als ik zeg dat het een stom neuzig rot bakkie is krijg ik em nooit kwijt natuurlijk .
Altijd nog beter dan die Samick van 10 Watt die ik vooral bij mijn ouders thuis heb achtergelaten... ach ja... als versterker voor mijn akoestische gitaar is ie wel nuttig...
pi_53130965
Ja het is ook lang geen slecht bakkie hoor. Maar vergeleken met me buize bak is het huile, diepe tranen .
pi_53132340
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
Vandaag binnengekregen, binnen 2 weken na bestellen en in superkwaliteit gedrukt

Doodkapje wil je mij toevoegen op msn ofzo dan mag je gaan uitleggen hoe dat moet van GP naar FL want ik MOET het gewoon weten
martijnbosma100 [@] hotmail.com
Eingelijk wou ik zeggen dat dat er rete gaaf uit ziet maar als jij britpop gaat afzeiken...
pi_53132372
BRITPOP ZUIGT AARSCH!
  woensdag 12 september 2007 @ 21:31:49 #233
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53132641
METAL HEERSCHT! .
pi_53132661
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:24 schreef Falcon4ever het volgende:

[..]

Eingelijk wou ik zeggen dat dat er rete gaaf uit ziet maar als jij britpop gaat afzeiken...
Britpop was leuk totdat het helemaal kapot gehypt werd en je er constant mee doodgegooit word
Dribbel undercover
pi_53132763
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:31 schreef Witchfynder het volgende:
METAL HEERSCHT! .
kijk.
zo hoort dat.
  woensdag 12 september 2007 @ 21:36:39 #236
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53132847
big band swing heerscht ook trouwens
pi_53132981
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:36 schreef Witchfynder het volgende:
big band swing heerscht ook trouwens
http://www.myspace.com/diabloswingorchestra

Swing + Metal = Heersch!

luister Balrog Boogie!
  woensdag 12 september 2007 @ 21:43:33 #238
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53133082
Man, die band ken ik al sinds Napoleon nog keizer was. .

pi_53133411
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Witchfynder het volgende:
Man, die band ken ik al sinds Napoleon nog keizer was. .

Omdat het heerscht ja!
  woensdag 12 september 2007 @ 22:01:45 #240
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_53133442
Keizers heerschen, weet je! .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')