Ik heb voor een zacht prijsje een Marshall MG15CD versterker voor je, heb je nog zeker 250 euro over voro een LC strat!quote:Op woensdag 12 september 2007 17:55 schreef Cid het volgende:
Toch maar besloten elektrisch gitaar te gaan spelen, na een tijdje bezig geweest te zijn met een akoestisch gitaar.
Hebben jullie misschien tips op een beginners gitaar? Ik zal zelf te denken aan:
Squier Bullet Strat met Tremolo
[afbeelding]
Ibanez GRX40 JU - BK jumpstart pakket
[afbeelding]
Het voordeel van de laatste is dat je in een keer klaar bent. Ik moet toegeven dat ik beiden gitaren nog niet heb horen spelen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met of deze gitaren of je eigen eerste gitaar.
Al met al moet het toch niet meer dan 300,- gaan kosten, aangezien ik nog maar net wil gaan beginnen. Mocht het wat worden komt het grote werk later wel![]()
Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef Pwny het volgende:
Ik zou sowieso niet voor een beginnerspack gaan dat zuigt bij vorobaat al, vooral die versterker.
Maar ligt er ook aan wat voor muziek je wil spelen
dus als je daar eens mee begint
Ja, dan moet je voor een dikke marshall transistor 15watter gaanquote:Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?
Ik kan altijd erg genieten van dat soort muziek, en dan vooral van de gitaar solo's. Als ik daar iets van mee kan krijgen zou ik erg blij zijn![]()
Hehe, blazen met die hap!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
Een dikke transistor 15watter? Bestaat dat?.
Onze tshirts hebben we ook daar laten doen.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
Vandaag binnengekregen, binnen 2 weken na bestellen en in superkwaliteit gedrukt![]()
![]()
picsquote:Op woensdag 12 september 2007 18:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Onze tshirts hebben we ook daar laten doen..
Hoe groot is hij? Kosten? Verteeeeeeeel!.
Idd zoals boven je staat zou ik voor een london city comet gaan dat zal je dan zo'n 250 kosten als ik het goed heb en 2e hands kijken voor een roland cube versterker, die krijg je voor die 50 euro waarschijnlijk wel. En dan heb je een hele degelijke set om te beginnen. In tegenstelling tot die beginnersset die waarschijnlijk evenduur is dan.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Dire Straits, The Shadows en Eric Clapton, dat soort muziek. Ik denk dat die het beste in het Rock genre passen?
Ik kan altijd erg genieten van dat soort muziek, en dan vooral van de gitaar solo's. Als ik daar iets van mee kan krijgen zou ik erg blij zijn![]()
Ik heb een Epiphone Les Paul Special II, die ik niet zo veel meer gebruik/ wel een andere gitaar voor in de plaats zou willen hebben, die ik dus misschien wel wil verkopenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:55 schreef Cid het volgende:
Toch maar besloten elektrisch gitaar te gaan spelen, na een tijdje bezig geweest te zijn met een akoestisch gitaar.
Hebben jullie misschien tips op een beginners gitaar? Ik zal zelf te denken aan:
Squier Bullet Strat met Tremolo
[afbeelding]
Ibanez GRX40 JU - BK jumpstart pakket
[afbeelding]
Het voordeel van de laatste is dat je in een keer klaar bent. Ik moet toegeven dat ik beiden gitaren nog niet heb horen spelen, maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met of deze gitaren of je eigen eerste gitaar.
Al met al moet het toch niet meer dan 300,- gaan kosten, aangezien ik nog maar net wil gaan beginnen. Mocht het wat worden komt het grote werk later wel![]()
Bedankt voor de tips! Kan je ook vertellen waarom een London City (comet) misschien? Ik zal er eens naar google'nquote:Op woensdag 12 september 2007 18:38 schreef Pwny het volgende:
[..]
Idd zoals boven je staat zou ik voor een london city comet gaan dat zal je dan zo'n 250 kosten als ik het goed heb en 2e hands kijken voor een roland cube versterker, die krijg je voor die 50 euro waarschijnlijk wel. En dan heb je een hele degelijke set om te beginnen. In tegenstelling tot die beginnersset die waarschijnlijk evenduur is dan.
Ja precies zo'n vectorbestand, wij hadden zoiets van, we kunnen ook zelf kutten maar dan liever die 20 euro bijbetalen en zeker weten dat het goed gaat.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Witchfynder het volgende:
Oh, dat valt wel mee. Wij hebben een Grafisch Lyceum-dude in de band. Daar waren ze met de t-shirts ook blij mee. We leverden echt een perfect bestand in haha.
Staat alleen het logo op verder.
Kan ff geen heldere foto vinden, maar hier heb ik het groene exemplaar aan. We hebben ook het in het zwart laten maken en zwarte girlies (kan ik ff geen foto van vinden).
Zijn op zich erg goed gedrukt. De bedrukking zelf is geweldig. De girlies vielen wat klein uit. De meiden met S hebben we dan ook M verkocht. Gelukkig kon ik 5 Sjes naar Brazilië verschepen, anders waren we die nooit kwijt geraakt..
De service is echt super bij BM. We kregen ineens een mailtje van "hoi! ik zie op jullie site dat jullie de 17de een optreden hebben. We gaan proberen om voor dan jullie shirts bezorgd te hebben!" . Hebben we niet eens om gevraagd. Een week later was ook goed geweest..
heej, die amp ben ik ook mee begonnen hoor!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:46 schreef Pwny het volgende:
Wat zit die switch op een rare plek voor een lespaul joh
en dat versterkertjedat kan je hem toch niet aandoen
We houden zelf ook niet van heel drukke shit. Onze drummer wilde zelfs een bedrukking alleen op de linkerborst, maar dat is erg domme marketing natuurlijk. Mensen moeten van een afstand wel kunnen zien dat het een shirt van ons is.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:48 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ja precies zo'n vectorbestand, wij hadden zoiets van, we kunnen ook zelf kutten maar dan liever die 20 euro bijbetalen en zeker weten dat het goed gaat.
Ik had nog heel erg m'n twijfels omdat het echt een heel crappy bestand was wat we stuurden, maar het is echt superstrak geworden
Ziet er tof uit die shirtsniet overdreven druk enz gewoon goed
Maar inderdaad een superservice daar het zou 4-5 weken duren. Gevraagd of het binnen 4 weken voor de voglende optredens kan. Oh geen probleem we zetten er wat haast achter en dan komt het goed.
10 dagen later is die al binnen![]()
Zoiets dus http://www.groove-factory(...)sunburst-p-1244.htmlquote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef Pwny het volgende:
het was een london city comet of een spitfire mkII volgens mij de laatste maar ik weet het niet zeker meer
Oh dat is in Haarlem zie ikquote:Op woensdag 12 september 2007 19:30 schreef Pwny het volgende:
http://www.alphenaar.com/N_frame.html?http://www.alphenaar.com/London_City_N_grp_39_2_7-1.html
deze was het die ik bedoelde de MKII die comet weet ik niet zeker hoe goed die is
Britpop
drukke metalshirts
britpop
tourdata's![]()
Ach die dingen kan je waarschijnlijk overal wel krijgenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dat is in Haarlem zie ikVan het weekend maar even langs gaan
![]()
Rare jongens, die Japannersquote:Op woensdag 12 september 2007 19:34 schreef Pwny het volgende:
Waarom zou je je ook in godsnaam druk maken over wat voor gitaar je koopt
Als ik zeg dat het een stom neuzig rot bakkie is krijg ik em nooit kwijt natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
Een dikke transistor 15watter? Bestaat dat?.
Altijd nog beter dan die Samick van 10 Watt die ik vooral bij mijn ouders thuis heb achtergelaten... ach ja... als versterker voor mijn akoestische gitaar is ie wel nuttig...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:06 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het een stom neuzig rot bakkie is krijg ik em nooit kwijt natuurlijk.
Eingelijk wou ik zeggen dat dat er rete gaaf uit ziet maar als jij britpop gaat afzeiken...quote:Op woensdag 12 september 2007 14:46 schreef Pwny het volgende:
[afbeelding]
Fucking awesome
Vandaag binnengekregen, binnen 2 weken na bestellen en in superkwaliteit gedrukt![]()
![]()
Doodkapje wil je mij toevoegen op msn ofzo dan mag je gaan uitleggen hoe dat moet van GP naar FL want ik MOET het gewoon weten
martijnbosma100 [@] hotmail.com
Britpop was leuk totdat het helemaal kapot gehypt werd en je er constant mee doodgegooit wordquote:Op woensdag 12 september 2007 21:24 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
Eingelijk wou ik zeggen dat dat er rete gaaf uit ziet maar als jij britpop gaat afzeiken...![]()
![]()
http://www.myspace.com/diabloswingorchestraquote:Op woensdag 12 september 2007 21:36 schreef Witchfynder het volgende:
big band swing heerscht ook trouwens
Omdat het heerscht ja!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Witchfynder het volgende:
Man, die band ken ik al sinds Napoleon nog keizer was..
precies.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:23 schreef Aresdreams het volgende:
maar duister metaal is zo mooi
natuurlijk wel met de nodige melodie en gebeuk
hallo, voor een beginner is dat toch genoeg manquote:Op woensdag 12 september 2007 23:42 schreef Pwny het volgende:
ja je bent in 1 keer klaar met een versterker die klinkt als een pizzadoos van domino's![]()
Al die gare oefendingen klinken als een natte scheet op maandagmorgen als je net uit bed stapt.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:42 schreef Pwny het volgende:
ja je bent in 1 keer klaar met een versterker die klinkt als een pizzadoos van domino's![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al die gare oefendingen klinken als een natte scheet op maandagmorgen als je net uit bed stapt.
Kan je net zo goed een pakket kopen waar een redelijke gitaar in zit![]()
En trouwens!!!
Check dit! Nog veel beter!!
http://feedback.nl/?id=55&b=DGPDBLPK&a=&treeID=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |