quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:18 schreef punkjunk het volgende:
Fender maakt gewoon mooie gitaren.
Haha, ik moet toch een mooie post rate halen heh.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:32 schreef ikheetmartijn het volgende:
Laat je toch niet elke keer zo opfokken man
Ik denk dat je gewoon gauw een metalzone moet gaan kopen om het tij te keren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:10 schreef Deansensitized het volgende:
Weet niet wat het is, maar ga ze steeds meer waarderen.
Strats ook. Apart.
Wat is er met me aan de hand??[afbeelding]
Kan je ook een backingtrack ergens downloaden ofzo is ook wel makkelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:52 schreef matjuhhh007 het volgende:
Hoi
Ik ben opzoek naar een paar lekkere nummers blues/rock, waar je lekker in kunt soleren. Weet iemand nog wat en kun je dan gelijk de toonsoort erbij zetten?
Alvast bedankt
ohoh voor zxo'n zin kreeg ik de vorige keer een banquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:04 schreef punkjunk het volgende:
blaat
Haha, wat dan?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:08 schreef Pwny het volgende:
[..]
ohoh voor zxo'n zin kreeg ik de vorige keer een ban![]()
aanbieden van illegale warezquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha, wat dan?Wat is daar mis mee?
Tis iets dat ik zelf heb opgenomen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:17 schreef punkjunk het volgende:
Ik heb gewoon geen zin om te kijken omdat ik het te ingewikkeld vind, je stelling.
Heb bijna zin om zo'n ding te kopen om te zien hoe gaar ze wel niet zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon gauw een metalzone moet gaan kopen om het tij te keren.
En laat ik die nou nét nog hebben liggen!
Dat is niet veelquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Pwny het volgende:
die van mij mag je voor 5 zakken rijs hebben
2 vrouwen? Hm, jammer.quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
en voor de verandering hebben we wel shirts aan
5 x 5kg pandanrijst?quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:54 schreef Pwny het volgende:
die van mij mag je voor 5 zakken rijs hebben
speelt daar neit een vrouwtje toetsen in ofzo?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
2 vrouwen? Hm, jammer..
Hmm Den Bosch/Eindhoven. Zeg, kennen jullie Svidgar toevallig?.
Nope. Uh, geen idee. You tell mequote:Op dinsdag 11 september 2007 18:42 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, ken ik jullie toetsenist dan ook?
speelt ie ergens ook nog in een andere band?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |