Goed ideequote:Op maandag 10 september 2007 22:45 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee dank, ik wil een beetje geld verzamelen voor een grotemensenTele
Ik heb dit weekend trouwens een band gehoord waarvan ik de banjospeler niet kon zien op het podium. Dat was dus een Variax. Geluid was best wel erg goed.quote:Op maandag 10 september 2007 22:59 schreef Deansensitized het volgende:
Lees en huiver:
Line6 Variax
TE lelijk, die dingen![]()
Puur wat? Puur psychedelisch?quote:Op maandag 10 september 2007 22:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vind Page denk ik toch wat interessanter, want puurder dan Blackmore. Met z'n middeleeuwse geneuzel
Functionaliteit kent ook zijn handigheden. Ik ken trouwens (via via) een vent die een variax in een strat gebouwd heeft......quote:Op maandag 10 september 2007 22:59 schreef Deansensitized het volgende:
Lees en huiver:
Line6 Variax
TE lelijk, die dingen![]()
Fender VG Stratocasterquote:Op dinsdag 11 september 2007 07:14 schreef punkjunk het volgende:
Fender heeft zelf ook zo'n ding. De V-stratocaster ofzo? Kun je ook allerlei stemmingen op in stellen enzo.
Bezwete half naakte mannen met lang haar die deathmetal spelen op een BC Rich. Jeujquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:30 schreef Aresdreams het volgende:
het ging hard hier
noig steeds bij aan het komen van 3 dagen repeteren
en wachten op de terugkomst van de video opnamens...
Er zit dan toch zeker ook een bezwete halfnaakte vrouw bij tochquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bezwete half naakte mannen met lang haar die deathmetal spelen op een BC Rich. Jeuj![]()
[afbeelding]
quote:
dude, we maken geen deathmetalquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bezwete half naakte mannen met lang haar die deathmetal spelen op een BC Rich. Jeuj![]()
[afbeelding]
Gelukkig!quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dude, we maken geen deathmetal
we maken echte muziek haha
maar zoals verder uitgewezen werd, niet alleen zwetende mannen, en voor de verandering hebben we wel shirts aan
Twee vrouwen zelfsquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/sacraeasaturna
Nou nou, wat een werk is dat ook héquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:05 schreef punkjunk het volgende:
Ja dan moet ik helemaal inloggen, da-haag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |