Ahhh It's ya birthday, it's ya birthday..!quote:
haha die klinkt stoerquote:Op donderdag 13 september 2007 10:29 schreef Deansensitized het volgende:
Kramtried - Het Is Een Nacht![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:01 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]
haha die klinkt stoer(punkrock rules!)
Zullen we ons afsplitsen en een 25+ gitaristentopic beginnen?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Cynic het volgende:
Zullen we ons afsplitsen en een 25+ gitaristentopic beginnen?
Een topic over vrouwen bedoel je?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Cynic het volgende:
praten wij over de dingen die er echt toe doen.
Wansmaak overheerst wel hequote:Op donderdag 13 september 2007 14:10 schreef Sloggi het volgende:
Gefeliciteerd.
Hier heb je 'n echte gitaarchick:
[afbeelding]
nee, ben ook nog maar net 24, alleen 14 dagen langer dan Deanquote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan kunnen al die jonkies hier over blink182 enzo praten en wij over de dingen die er echt toe doen.
Vind ik best een goed idee.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan kunnen al die jonkies hier over blink182 enzo praten en wij over de dingen die er echt toe doen.
Nee, hoe je het beste bij optredens kan verbloemen dat je grijs/kaal wordt, hoe hoog je gitaar moet hangen zodat je bierbuik niet in de weg zit enzoquote:Op donderdag 13 september 2007 15:05 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Een topic over vrouwen bedoel je?
vooruit dan, 24+quote:Op donderdag 13 september 2007 15:28 schreef Aresdreams het volgende:
ik laat hem juist op de bierbuik hangen, net een tafeltje op die manier, en valt ie iets minder op, hoop ik
Beetje ouwehoeren over prostaatproblemen enzo....rollatorrock!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:21 schreef Cynic het volgende:
Nee, hoe je het beste bij optredens kan verbloemen dat je grijs/kaal wordt, hoe hoog je gitaar moet hangen zodat je bierbuik niet in de weg zit enzo![]()
Dat is ook wel een beetje een aparte oplossingquote:Op donderdag 13 september 2007 15:33 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren over prostaatproblemen enzo....rollatorrock!
Dat van die bierbuik, moest ik ineens denken aan de gitarist van Massive Assault/Absorbed. Die zette een frees in z'n Gibson om een bellycut te maken hahaha. Jongens van Instil stonden d'r bij: "Wat doe je nou man?!?"
Hij: "Ja ik wilde m'n nieuwe frees even testen". Die gezichten!
(ik verklaarde hem ook voor gek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |