Omdat ik niet van hun gewoontes houd ben ik asociaal... oke logisch...quote:Op maandag 10 september 2007 19:00 schreef Aoristus het volgende:
Een fijne vriend ben jij. Asociaal
Ja precies, waarom zou je 't dan nog versnellen?quote:Op maandag 10 september 2007 19:03 schreef Schijtgeit het volgende:
Roken is lekker en iedereen die dat niet vindt moet niet huilen. Dood ga je toch wel.
Dat niet alleen, je veroordeelt ze ook nog eens.quote:Op maandag 10 september 2007 19:03 schreef lennart12 het volgende:
[..]
Omdat ik niet van hun gewoontes houd ben ik asociaal... oke logisch...
quote:
Godver, dubbelquote:Op maandag 10 september 2007 18:51 schreef Pr0-n00b het volgende:
JA AFTREKKEN IS VIES DAT HOORT NIET HOOR, VAN MASTRUBEREN WORDT JE DOOF EN GA JE NAAR DE HEL!!!!
Kan je dat herhalen? Ik verstond je niet! :d ;Dquote:Op maandag 10 september 2007 18:51 schreef Pr0-n00b het volgende:
JA AFTREKKEN IS VIES DAT HOORT NIET HOOR, VAN MASTRUBEREN WORDT JE DOOF EN GA JE NAAR DE HEL!!!!
Hahaquote:Op maandag 10 september 2007 19:10 schreef Cheva het volgende:
Je bent pas 12, je groeit er wel overheen.
Dat horen vrienden toch wel te weten?quote:Op maandag 10 september 2007 19:30 schreef immortalsean het volgende:
misschien volgende keer niet met een chagerijnige kop, zonder wat te zeggen boos weglopen ... maar gewoon vertellen dat je niet tegen de rook kan, en ff wat anders gaat doen, dat zullen ze denk ik wel begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |