Amerikanen die hem geweldig vinden die moeten eerst dood.quote:Op maandag 10 september 2007 17:02 schreef Biogarde het volgende:
Dr. Phill en dat maffe wijf van 'm moeten dood. Keihard. Liefst vandaag.
Eerst dat zoontje van hem. Met z'n uitgestreken Cholera-hoofd.quote:Op maandag 10 september 2007 17:02 schreef Biogarde het volgende:
nee, binnen 3 minuten, dan is programma voorbij en dan KOQ weerquote:Op maandag 10 september 2007 17:02 schreef Biogarde het volgende:
Dat er echt mensen zijn die het een leuke serie vinden. Ik keek alleen maar voor de meidquote:Op maandag 10 september 2007 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Mensen die na 20 herhalingen King of Queens nog steeds leuk vinden mogen ook de tering krijgen trouwens...
En die werd moddervet na een paar seizoenenquote:Op maandag 10 september 2007 17:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dat er echt mensen zijn die het een leuke serie vinden. Ik keek alleen maar voor de meid![]()
King of Queens keek ik in het begin nooit... The Nanny is een vuil kankerprogrammaquote:Op maandag 10 september 2007 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
Mensen die na 20 herhalingen King of Queens nog steeds leuk vinden mogen ook de tering krijgen trouwens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |