quote:Op maandag 10 september 2007 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn koekiemonster, wat doe je?
Vroeger, toen mijn ouders nog een TV hadden zonder afstandsbediening, zat ik altijd sesamstraat te kijken op 30cm van de TV. Zodra koekiemonster erop kwam, kon ik dan snel de TV op een andere zender zetten omdat ik doodsbang voor hem was
DIE GAAT HIJ OPETEN!!!!quote:Op maandag 10 september 2007 15:33 schreef -skippybal- het volgende:
Die banaan met gezicht is anders keischattig!
Weet je hoe slecht een schattige banaan is voor kinderen!quote:Op maandag 10 september 2007 15:33 schreef -skippybal- het volgende:
Die wilde ik ook net posten!quote:Op maandag 10 september 2007 16:25 schreef Schuifpui het volgende:
http://youtube.com/watch?v=N1ftKOQaGbU![]()
Die is geweldig jaquote:Op maandag 10 september 2007 16:25 schreef Schuifpui het volgende:
http://youtube.com/watch?v=N1ftKOQaGbU![]()
quote:
Verpest het nou niet!quote:Op maandag 10 september 2007 17:52 schreef Muck het volgende:
ehm, hij eet al jaren fruit hoor!
zoeen had ik vroeger op de kermis gewonnenquote:Op maandag 10 september 2007 15:33 schreef -skippybal- het volgende:
zeer goed planquote:Op maandag 10 september 2007 18:33 schreef ForumGek het volgende:
Ik wil frituurmonster !!
Gesponsord door Mora, Van Dobben, Calvé, en Fritel ! puh !
Ik moest lachen.quote:Op maandag 10 september 2007 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
Mijn koekiemonster, wat doe je?
Vroeger, toen mijn ouders nog een TV hadden zonder afstandsbediening, zat ik altijd sesamstraat te kijken op 30cm van de TV. Zodra koekiemonster erop kwam, kon ik dan snel de TV op een andere zender zetten omdat ik doodsbang voor hem was
quote:Op maandag 10 september 2007 15:47 schreef GangstaThug het volgende:
net zo'n onzin als de regenboogpieten en buys zoenen
quote:
quote:Hoe kun je dat nou zeggen Ernie?
- Nou, gewoon met m'n mond
'Ja lach maar, ik was doodsbang maar vond sesamstraat geweldig. Gezonde spanning tijdens het TV kijkenquote:
Ik zou bijna zeggen; 'zet maar op Youtube', maar je zult het wel niet digitaal hebben. Ik kan me wel inbeelden wat je ouders zeiden als Sesamstraat op de buis kwam;quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:18 schreef kikoooooo het volgende:
'Ja lach maar, ik was doodsbang maar vond sesamstraat geweldig. Gezonde spanning tijdens het TV kijkenMn pa heeft t nog wel ergens op film staan dat ik sesamstraat kijk en koekiemonster erop kwam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |