abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203196
Kijk hier voor de tattoo van Bianca en bewonder haar bilspleet (onderste foto)

http://www.infcities.com/fun/bigbrother/realtattoo.htm

[Dit bericht is gewijzigd door Plato (Datum 19 Oktober 1999).]

Als je bang bent dat mensen erachter komen dat je iets slechts hebt gedaan, heeft het slechte iets goeds. Als je hoopt dat anderen zien dat je iets goeds doet, heeft het goede iets slechts.
pi_203197
Oeps, link vergeten. Sorry... (dat zouden meer...)
http://www.infcities.com/fun/bigbrother/realtattoo.htm
Als je bang bent dat mensen erachter komen dat je iets slechts hebt gedaan, heeft het slechte iets goeds. Als je hoopt dat anderen zien dat je iets goeds doet, heeft het goede iets slechts.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 00:24:00 #3
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_203198
Ehhh, waar??? En kan u nog ergens anders over lullen dan de geboortepakkies van de BB'ers??

Trouwens oud nieuws(fotootje)
------------------
2 Fok or not 2 Fok....??

[Dit bericht is gewijzigd door Ted (Datum 19 Oktober 1999).]

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 00:25:00 #4
242 Pinball
Electric Monk
pi_203199
Bedankt voor deze bijdrage.

Laat die link ook maar zitten, we weten echt genoeg...

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 00:29:00 #5
272 R@b
No-nonsens
pi_203200
Dat klopt volgens mij voor geen meter ,want op de officiele foto ( die notabene erboven staat) is duidelijk te zien dat de tattoo op de schouder open gewerkt en gekleurd is.
Op de rugfoto eindigt de tatoo zwart

Geloof er niets van

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_203201
Even reageren op de voorgaande reacties: in de nieuwsgroepen waren aardig wat serieuze postings over de tatoeage, dacht iemand hier misschien een plezier te doen.
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 00:43:00 #7
272 R@b
No-nonsens
pi_203202
quote:
op 10-19-1999 om 12:33 AM schreef Plato het volgende:
Even reageren op de voorgaande reacties: in de nieuwsgroepen waren aardig wat serieuze postings over de tatoeage, dacht iemand hier misschien een plezier te doen.

In welke nieuwsgroep dan ??
Ik ben de link alleen maar in alt.nl.tv.big-brother tegengekomen en daar stond tot op het moment dat ik dit bericht hier post geen een positieve reactie

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_203203
Nou en?
(wilde ff testen als copy-writer in spé welk kopje de meeste reacties oproept. Blijkt dus meer om de inhoud dan om de koptekst te gaan, hihi)
  dinsdag 19 oktober 1999 @ 11:58:00 #9
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_203204
Ik snap het niet??
Voor mij was dit de eerste keer dat ik de tatoo-foto's kon aanschouwen, vond het leuk!!
Begrijp de problemen van de anderen niet!
pi_203205
quote:
op 10-19-1999 om 10:37 AM schreef Plato het volgende:
Nou en?
(wilde ff testen als copy-writer in spé welk kopje de meeste reacties oproept. Blijkt dus meer om de inhoud dan om de koptekst te gaan, hihi)

Als dat echt zo was, dan had je natuurlijk twee topics moeten openen, suffie. Nu weet je namelijk nog steeds niet of "bilspleet" meer reacties oproept dan "tattoo Bianca"!

pi_203206
IK HAD....

Bianca's aars GRAAG bewonderd, maar hij doet bij mij helemaal geen flikker.... Zegt dat de page geladen is met empty pix man.... suxx....

Grtz,

MiRR0RMaN.

pi_203207
Dit is helemaal nixxxxxxx. In de eerste aflevering van BB zaten leuke shots, verder niet.
Just refresh your day daily

pi_203208
ja ik kom ook op een lege pagina?????
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_203209
Toch leuk om bevestigd te zien dat het misbaksel een wangedrocht op haar rug heeft. Ongetwijfeld bedoeld om de aandacht van haar inhoudsloze opmerkingen af te leiden...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')