dat lijkt me sterk, je betaald maar iets meer schoolgeld op vavo als voor een gewone middelbare school volgens mijquote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, alleen heb je dan wel kans dat het dan stukken duurder is.
Nee tuurlijk niet, zou niet weten waarom. Als je vwo in 1 jaar pakt, ben je nog geen 1000 euro kwijt aan lesgeld.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, alleen heb je dan wel kans dat het dan stukken duurder is.
Nou hier niet in ieder geval.. meer richting de 3000 euro. Maar in grote steden schijnt het beter geregeld te zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:24 schreef Staafje het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, zou niet weten waarom. Als je vwo in 1 jaar pakt, ben je nog geen 1000 euro kwijt aan lesgeld.
HBO is veel minder praktijkgericht dan MBO, geloof me. Je zit de hele dag te luisteren naar kippig gezwam van leraren in een collegezaal.quote:Op maandag 10 september 2007 14:39 schreef R0TTERDAM het volgende:
[..]
Mjah je heb wel gelijk.. maar dan moet ik praktijkgerichte opdrachten gaan uitvoeren en heb de afgelopen jaren.. wel genoeg praktijk gezien..!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |