abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53116720
bouw het rustig op, als mbo'er moet je het vwo niet onderschatten.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_53117023
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef alors het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per se, alleen heb je dan wel kans dat het dan stukken duurder is.
dat lijkt me sterk, je betaald maar iets meer schoolgeld op vavo als voor een gewone middelbare school volgens mij
pi_53117058
maar idd onderschat het niet, als je eerst mavo hebt gedaan en nu jezelf in staat acht om 2 jaar in 1 te doen op het vwo, waarom heb je dan nooit eerder gelijk voor vwo gekozen.

Overigens wat misschien wel zeer aan te raden is, is er gewoon toch 2 jaar over doen, met meer kans van slagen. Duurder is dit niet, aangezien je per vak betaalt volgens mij. Doe je gewoon 1e jaar een vak of 4/5 en het jaar daarop ook
pi_53117132
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef alors het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per se, alleen heb je dan wel kans dat het dan stukken duurder is.
Nee tuurlijk niet, zou niet weten waarom. Als je vwo in 1 jaar pakt, ben je nog geen 1000 euro kwijt aan lesgeld.
Sue me.
pi_53117529
quote:
Op woensdag 12 september 2007 11:24 schreef Staafje het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, zou niet weten waarom. Als je vwo in 1 jaar pakt, ben je nog geen 1000 euro kwijt aan lesgeld.
Nou hier niet in ieder geval.. meer richting de 3000 euro. Maar in grote steden schijnt het beter geregeld te zijn.
know'm sayin?
word? word.
  woensdag 12 september 2007 @ 13:36:41 #31
191353 iSwets
provider neuroloog
pi_53119934
Tegenwoordig moet je wel een ontzettende 'loser'zijn als je niet een HBO opleiding kan doen. Bedoel ik was een hele tijd terug voor een lezing op de Uni en ik schrok best wel van het algemene kennis-niveau van de meisjes en jongens van tegenwoordig. Duidelijk is dat het wetenschappelijk niveau van de huidige studenten ivg de jaren 70/80 bedroevend is. Zelfs op het gebied van algemene maatschappelijke kennis terwijl men zoveel moderne technieken ter beschikking heeft..

Terugkomend op de vraag: ja het kan,maar je kan ook de aangedragen oplossingen gebruiken.
"Sitecom is alleen voor losers"
pi_53150978
Je kunt gewoon daarheen gaan en je vraag voorleggen, ik weet het zo 123 niet.
pi_53160858
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:39 schreef R0TTERDAM het volgende:

[..]

Mjah je heb wel gelijk.. maar dan moet ik praktijkgerichte opdrachten gaan uitvoeren en heb de afgelopen jaren.. wel genoeg praktijk gezien..!!
HBO is veel minder praktijkgericht dan MBO, geloof me. Je zit de hele dag te luisteren naar kippig gezwam van leraren in een collegezaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')