ook eens geprobeerd, wel ok opzich, maar het evenaard mijn mosterd nietquote:Op maandag 10 september 2007 12:28 schreef Necrodeath het volgende:
Mosterd bij de tosti?
Ketchup hoort daarbij!
*maakt tosti*
tosti incl tomaat, komkommer en inderdaad curryquote:Op maandag 10 september 2007 12:34 schreef DoNirvana het volgende:
Curry !!
ja ik!!!mosterd bij de tosti is echt lekker!! maar dan al wel ertussen doen voordat je 'm in het aparaat doetquote:Op maandag 10 september 2007 12:47 schreef MetalSonic het volgende:
is er dan niemand die ook mosterd bij de tosti doet
hardgekoekte mosterdquote:Op maandag 10 september 2007 15:54 schreef Puck1 het volgende:
[..]
ja ik!!!mosterd bij de tosti is echt lekker!! maar dan al wel ertussen doen voordat je 'm in het aparaat doet
Dat doe ik ook wel eensquote:Op maandag 10 september 2007 15:54 schreef Puck1 het volgende:
[..]
ja ik!!!mosterd bij de tosti is echt lekker!! maar dan al wel ertussen doen voordat je 'm in het aparaat doet
quote:Op maandag 10 september 2007 17:04 schreef J.Herrer het volgende:
Saus bij de tosti is toch gaar? Je doet toch ook geen curry op je brood?
Het is geen patat ofzo
quote:Op maandag 10 september 2007 18:32 schreef Ravage het volgende:
Hier hangt een tegeltje aan de muur:
"Alleen een josti eet mosterd bij z'n tosti"
en die andere keren dan?quote:Op maandag 10 september 2007 12:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik meestal wel, het is soms best lekker.
quote:Op maandag 10 september 2007 12:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Op tosti's doe je geen enkele sausEen tosti eet je puur
![]()
quote:Op maandag 10 september 2007 19:53 schreef HAL9000S het volgende:
Mosterd bij de tost ftw! Mosterd en kaas
dus dat!quote:Op maandag 10 september 2007 12:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Op tosti's doe je geen enkele sausEen tosti eet je puur
![]()
Dat is dan ook vrijwel overal lekker bij.quote:Op maandag 10 september 2007 12:28 schreef FlyingFox het volgende:
Chilisaus!
mosterd is viesquote:Op maandag 10 september 2007 12:25 schreef MetalSonic het volgende:
Op me werk, bij vrienden , eigenlijk altijd. Als ik dan eens een tosti maak en er mosterd bij doe is het van \"HUH WTF ? ROFLPANTOFFEL ? je doet toch geen mosterd bij je tosti ?? \"
Ik heb dan iets van wtf, tegenover de subtiele smaak van zo\'n kaas tosti mag best iets pittigs staan. Mosterd dus, klacht mensen die gewoon niet begrijpen dat mosterd wel lekker is bij de tosti![]()
![]()
![]()
*maakt tosti *![]()
![]()
Ik krijg nu al trekquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:23 schreef Smash-it het volgende:
Tosti met ketchup! Ga er meteen eentje maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |