Nee, ik laat hem dat ding opvretenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
[afbeelding]
serval
[..]
Niettemin is in de optiek van de kat alles wat hij mee naar huis neemt een cadeautje voor zijn baas. Hij moet er ook moeite voor doen en denkt, "laat ik mijn baasje ook eens wat geven, want die heeft het al moeilijk genoeg. Dus ik pwn die haas wie enne noob en maak mijn baasje blij".
Dan mag er toch wel enige vorm van beloning tegenover staan? Of ben jij er zo een die wel dat pootje in de soep gooit en vervolgens de kat geen soep gunt?![]()
kattenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Eén van onze katten eet alles. Zelfs augurk. En als je brood naar het konijn brengt pakt hij het brood af, en als je het terug wilt pakken gaat ie grommen
.
Prima kick. Vooral omdat het een topic van mij is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 02:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Eén van onze katten eet alles. Zelfs augurk. En als je brood naar het konijn brengt pakt hij het brood af, en als je het terug wilt pakken gaat ie grommen
.
Ik las kontje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:05 schreef griekjeee het volgende:
mijne kijkt altijd verlekkerd naar mijn konijntje
Die van mij ookquote:Op maandag 10 september 2007 13:28 schreef Madelon03 het volgende:
Die van mij drinkt koffie als je even niet oplet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |