ik was erquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:16 schreef ursel het volgende:
Hey, IJs, waar blijf je dan.
Zie je niet online op XFire..
Gewoon uitzetten in de opties, nergens last van..quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:26 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
ik was eralleen begon mn xfire weetikveelhoeveel gig updates te downloaden > eliminated
![]()
xfire![]()
Mooi mooi... waar heb je hem gehaald en hoe duur heeft het gekocht?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:50 schreef Keltie het volgende:
Heb vandaag een TV gekocht
[afbeelding]
Full HD (1080P?) LCD Tv, 46" (117 CM)
Happy Happy..
goede zinquote:Op woensdag 12 september 2007 06:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi mooi... waar heb je hem gehaald en hoe duur heeft het gekocht?
Spruyt, een electronicazaak in de buurt.quote:Op woensdag 12 september 2007 06:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mooi mooi... waar heb je hem gehaald en hoe duur heeft het gekocht?
Bestelling annuleren bij alternate en ergens anders bestellen. Dat zou ik doenquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:03 schreef Stefan740 het volgende:
Bel je Alternate op krijg je na 10 minuten wachten het antoord: 'De videokaar tis nog niet binnen, er staat hier dat hij in september geleverd wordt'.
'En bedankt'
tuut tuut
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Willen ze bij TNT een sessie met je houden over je ervaring met de pakketafdeling van TNTquote:Op woensdag 12 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Vanavond de grote avond![]()
Vanmiddag bij TNT op gesprek. Zal wel nergens over gaan maar toch even kijken.
Feijenoord - Roda JC is zondagmiddag pas, 12.30quote:
?quote:Vanmiddag bij TNT op gesprek. Zal wel nergens over gaan maar toch even kijken.
succes!quote:Op woensdag 12 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:21 schreef FJD het volgende:
Dat zal wel niet, de TNT kennendequote:Op woensdag 12 september 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
Pfff en 1:20 aan reistijd met OV. Er moet toch wel een heel goed aanbod liggen wil dit iets zijn hoorMinimaal het doorbetalen van reistijd
Tja ze zullen toch ergens moeten schipperen als ze me echt nodig hebben. Qua omstandigheden is het namelijk een redelijke ruk-functiequote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 08:53 schreef FJD het volgende:
Pfff en 1:20 aan reistijd met OV. Er moet toch wel een heel goed aanbod liggen wil dit iets zijn hoorMinimaal het doorbetalen van reistijd
Hey, wil je nog integreren of hoe zit dat..quote:Op woensdag 12 september 2007 09:02 schreef FJD het volgende:
[..]
...
Kortom, eigenlijk een waste of time om te gaan maar ach zo kom je nog eens in Rotterdam
Waarom zou ik alles maar moeten accepteren? Alleen maar omdat het m'n eerste baan is? Zoals gezegd heeft deze baan een redelijk aantal negatieve aspecten. Ik verwacht zelf niet dat ze zoveel zullen gaan schipperen waardoor ik dus ook niet verwacht op die positie aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef ursel het volgende:Je komt net kijken in de echte wereld en dan dat al willen eisen..
![]()
Wel mooi meegenomen als je het krijgt, maar geef je niet veel kans. Idd wat Keltie zegt, bij TNT al helemaal niet .
Alleen met behoud van eigen cultuurquote:Op woensdag 12 september 2007 09:17 schreef ursel het volgende:
Hey, wil je nog integreren of hoe zit dat..![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |