Denk dat hij de realistische parcours bedoelt en niet de realistische gameplay..quote:Op woensdag 12 september 2007 10:32 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.c(...).asp?reviewid=757579
Ik kijk naar het cijfer: een 7.3 Nou ja niet super toch maar even kijken naar de reviews. Staat er eentje tussen die een 5.5 heeft gegeven. Toch maar even kijken waarom dan. Staat er het volgende in de eerste zin:
The most popular route, at least up until recently, has been to follow in the realistic tracks of the Colin McRae franchise.Oh mijn god
Colin McRae realistisch noemen
Deze reviewer snapt het. Richard Burns Rally is simulatie, CMR is arcade. Binnenkort eens een keer proberen
Vertaald staat er toch duidelijk dat de men in de realistische voetsporen van CMR treedt en uit de verdere review blijkt ook dat hij het zo bedoeltquote:Op woensdag 12 september 2007 11:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Denk dat hij de realistische parcours bedoelt en niet de realistische gameplay..
Super handig zijn die dingen manquote:Op woensdag 12 september 2007 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zat zojuist te denken om zo'n klein spelertje te halen voor tijdens het hardlopen.
quote:Top Gear-presentator crasht opnieuw
Uitgegeven op dinsdag 11 september 2007 om 16:57:05
(Novum) - Nog geen jaar na zijn bijna fatale ongeluk met een auto met raketmotor is Top Gear-presentator Richard Hammond opnieuw gecrasht. Hij bleef ongedeerd, maar zijn voertuig raakte beschadigd. Dat meldt de Britse omroep BBC.
Tijdens een race in een BMW 330 DTi Sport op Silverstone werd Hammond door een inhalende auto van het parcours gedrukt. Na reparatie van het voertuig zette Hammond zijn race voort.
Volgens een woordvoerder valt het ongeluk niet te vergelijken met het incident van vorig jaar. Hammond bleef erg nuchter onder het incident en verklaarde dat niemand blaam trof.
Onlangs deed de 37-jarige Hammond voor het eerst sinds het ernstige ongeluk weer mee aan een snelheidsstunt voor Top Gear. In een Bugatti Veyron racete hij tegen de straaljager Eurofighter Typhoon.
Denk verstop der in Aaron's kamer, dan kan Sanne haar in ieder geval niet vinden..quote:Op woensdag 12 september 2007 12:49 schreef Viro het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Ursel let eens op Aaron![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:12 schreef ursel het volgende:
[..]
Denk verstop der in Aaron's kamer, dan kan Sanne haar in ieder geval niet vinden..
Maar goed het uur is al voorbij, dus het zal wel loslopen...quote:(Novum/AP) - Een krachtige zeebeving bij Indonesië leidt mogelijk tot een tsunami in de Indische Oceaan. Dat hebben meteorologische diensten woensdag gezegd. De beving onder de zeebodem had een momentmagnitude van 7,9. Het epicentrum lag 105 kilometer ten zuidwesten van Bengkulu op het Indonesische eiland Sumatra.
De beving had plaats om 13.10 uur Nederlandse tijd. De mogelijke tsunami kan Australië en Indonesië binnen een uur treffen en Sri Lanka en India binnen drie uur. De beving was voelbaar in de Indonesische hoofdstad Jakarta.
[Copyright 2007, Novum]
Nee niet echt in de buurt van de kust (Bangalore)quote:Op woensdag 12 september 2007 15:19 schreef RudyCarell het volgende:
Zit JP aan de kust in India?
[..]
Maar goed het uur is al voorbij, dus het zal wel loslopen...
Jammer, maar helaas op naar de volgende job.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:15 schreef FJD het volgende:
Nou dat is dus niets geworden. Reistijden an sich waren natuurlijk al dramatisch en het variabele is ook niet je van het maar goed.
Van hun kant was het niets omdat ze na het gesprek niet dachten dat ik me staande kon houden bij het leiding geven aan 15/30 man. Wat niet zo gek is natuurlijk als je net uit de schoolbanken komt. Van mijn kant was het al over toen ik t salaris hoorde: 1600,- bruto voor een 37 urige werkweek, de functie was zelfs voor 30 uur (dus 1300,- bruto, los van onregelmatigheidstoeslag). Voor zo'n bedrag blijf ik 's nachts natuurlijk niet wakkerKom maar terug als je bod rond het dubbele ligt
Gemiddeld is 2500,- voor 40 uur in de week. Dat is dan ook het bedrag waar ik aan denk. Bij minder uur minder geld natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 17:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jammer, maar helaas op naar de volgende job.
Overigens vond ik je salariseis van 2000-2200 voor 30 uur werken in de week wel erg hoog.
Ik medic, kunnen jullie die gast meerdere keren meppen..quote:Op woensdag 12 september 2007 18:15 schreef Stefan740 het volgende:
Tijd voor een aanslag op hun hoofdkantoor
Ik spec ops jij support?
Zoiets ja.. ben er bijna toe in staat.. Wat een smerige klotezaak is dat geworden zeg! Gatverdamme!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:15 schreef Stefan740 het volgende:
Tijd voor een aanslag op hun hoofdkantoor
Ik spec ops jij support?
31 December..quote:Op woensdag 12 september 2007 18:35 schreef Stefan740 het volgende:
ik was serieus
Geweldig apparaat, direct kopenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Iemand ervaring met mp3 spelers... eigenlijk domme vraag heb er zelf al 5 versleten. Heb nu de U3 (subliem geluid) maar ben van plan deze te halen: http://www.mp3shop.nl/pro(...)3Am-30-gb-black.html
Iemand ervaring met dit dingeteje?
De reacties zijn ook zeer positief ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geweldig apparaat, direct kopenIk zou er wel andere oordopjes bij kopen i.p.v. die meegeleverde baggerdopjes.
A)Moet je wel een auto hebbenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kortom nooit PC onderdelen via internet bestellen maar gewoon naar de winkel rijden
Azerty is super iddquote:Op woensdag 12 september 2007 19:03 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
A)Moet je wel een auto hebben
B)Moet het wel redelijk in de buurt zijn
En bij Alternate in de winkel.. daar sta je rustig een uur in de rij hoor, en als je dan aan de beurt bent dan is het nog net niet van "wat mot je?"..
Via internet bestellen is helemaal geen probleem, was het ook nooit bij Alternate.. maar de laatste tijd is het een gruwelijke ramp en ze geven het zelf nog toe ook.. Morgen hoor ik of ie een nieuwe mag opsturen, zal mij benieuwen... kunnen ze een hoop mee goedmaken
![]()
Kortom, niet meer via Alternate maar via Komplett, Azerty, Perfectsystems en zo nog wel een paar.. Werkt prima![]()
Had het gelezen ja... met het mislopen van de cl moet ergens geld vandaan worden gehaald hequote:Op woensdag 12 september 2007 19:14 schreef FJD het volgende:
AZ en Ajax mogelijk uit Eredivisie CV
Goed nieuws Diamond. Ajax en AZ worden straks om en om kampioen
Aldus FJDquote:Op woensdag 12 september 2007 19:28 schreef FJD het volgende:
Ze zien de inkomsten van vorig jaar en dit jaar en rekenen zich meteen rijk. Wat ze vergeten is dat de Mol belachelijk heeft overbetaald voor de rechten van het voetbal. Volgend jaar zullen de inkomsten weer veel lager zijn alhoewel dat met het nodige gezeik zal gaan. De Eredivisie CV zal meer geld willen maar de NOS gaat dat niet betalen en RTL weet dat ook waardoor ze niet de noodzaak zien om veel geld te bieden.
Het idee van pay per view van Scheringa is op zich goed. Resultaat is alleen weer dat de clubs geld zien en dus lekker veel geld gaan vragen. Zou me niets verbazen als ze het lef hebben om 15,- voor een Ajax - Feyenoord te vragenBelangrijkste technische vraagstuk is natuurlijk hoe ze dit gaan introduceren.
UPC is hier in principe al voor ingericht aangezien ze al enige tijd on demand aanbieden. Ik heb het bij Casema nog niet kunnen vinden. Mijn gok? Scheringa zet de boel op scherp omdat hij meer geld wil, niet omdat hij de intentie heeft het zelf te doen. Waarom Ajax er bij zit is me overigens een raadsel. Ajax krijgt nu waarschijnlijk het hoogste bedrag maar als er op prestaties wordt afgerekend dan wordt Ajax er alleen maar slechter van omdat PSV ze al een paar jaar outperformed.
Jammer dat hij het alleen gebruikt hier op internet, ipv het inzet voor zijn scriptiequote:Op woensdag 12 september 2007 19:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Aldus FJD![]()
Wat is jouw vocabulaire toch altijd schatrijk!![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Jammer dat hij het alleen gebruikt hier op internet, ipv het inzet voor zijn scriptie![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:05 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
zo ook maar eens posten![]()
Stepping.. :Squote:Op woensdag 12 september 2007 18:42 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
31 December..
Op internet ben ik nooit serieus..
@Ursel, Wat voor stepping heeft jou Q6600, b3 of g0?
En doe eens een pcmark04 of 05 benchmark draaien voor me en de ORB (online result browser) link posten?![]()
![]()
Ik ben wel een fan.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:Gewonnen
Ik ben geen fan van Van Basten, maar ja. Ik ben wel voorstander van resultaat voetbal...
Resultaatvoetbalquote:Op woensdag 12 september 2007 23:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben geen fan van Van Basten, maar ja. Ik ben wel voorstander van resultaat voetbal...
Als er internet is heb ik wel code voor het weekendquote:Op woensdag 12 september 2007 10:05 schreef FJD het volgende:
Is er trouwens iemand die een mobiel internet abo heeft? Dus zo eentje met onbeperkte toegang via de telefoon. Dan kopen we op de bootLAN toegang tot de voetbalwedstrijden via PlanetKost 4,50 maar dat is het wel waard. Hopen dat t werkt, geen idee of het voldoende bandbreedte heeft
Ik heb wel me telefoon van het werk, maar of die dat trekquote:Op woensdag 12 september 2007 23:50 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Als er internet is heb ik wel code voor het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |